poepen

Ik ken meerdere kindjes die  met deze problemen bij een osteopaat terecht zijn gekomen en meteen dezelfde dag al heel veel verbetering ondervonden. De spanning ging van het middenrif, de lucht in de darmen komt er tijdens de behandeling al uit, soms ook heel veel ontlasting dat opgespaard zat, echt heel veel wat er in zo ´n klein buikje kan zitten, het kind krijgt minder last van de hik, is heel ontspannen en slaapt veel beter. En dat al na 1 behandeling. Als je een afspraak maakt, hetgeen vergoed wordt door je verzekering € 80,/   geef dan aan dat het om een babytje gaat en dan maken ze meestal wel een spoedafspraak, zodat je binnen enkele dagen terecht kan. Meestal kom je nog 1 keer terug en dat doe je dan aan de hand van de klachten die misschien zijn teruggekomen.

ik ga vandaag echt de huisarts bellen... ik hou het niet uit. ze heeft zo'n pijn en idd als de huisarts niks weet kan ik die druppeltjes proberen maar ben bang dat die als effect alleen maar hebben dat de ontlasting zachter wordt en dat is het al zo erg.
even afwachten wat de huisarts zegt. ik krijg haar niet stil.. nu heeft ze zichzelf in slaap gehuild.. maar zit er zelf bijna doorheen omdat ik haar niet kan troosten.
toch bedankt voor de tips.

Bij ons hielp het ook om de beentjes (bij de voetjes) tegen te drukken, zodat ze als het ware kunnen afzetten. De dijbeentjes raken dan de onderbuik en vaak als ze liggen te persen, helpt dat wel.

Onze tweeling heeft trouwens maar om de 2/3 dagen een poepluier, verder plassen ze wel elke dag veel. Kan volgens het cb geen kwaad...

Groetjes Marasje

Bij Yoëll helpt het als we zijn knietjes naar zijn buik drukken en weer strekken. Op het moment dat je zijn beentjes optrekt naar zijn buik, ontspannen ze hun sluitspier waardoor de lucht uit de daarmpjes kan. Bij Yoëll werkt het zo goed dat hij hierna vaak in bad kan, omdat het dan tot aan zijn schouderbladen zit ongeveer, hihi. Heerlijk verhaal, maar bij die kleintjes lucht het wel op en dat is het belangrijkste.

Groetjes Pauline (mama van Yoëll)

Terug
Bovenaan