poepen!!

Hai allemaal,

Sinds ik Tijn fruit/groentehapjes geef, heeft hij vaak wel 2 of 3 keer per dag een poepluier...!
Herkennen jullie dit of heb ik gewoon een poepchinees???
Hij krijgt 's ochtends en 's avonds BV en overdag 2 X flesvoeding!!!

Ben benieuwd of jullie kindjes ook zoveel afpoepen! haha

groetjes Anouk

Hey Anouk,

De mijne kan er ook wat van hoor! Soms wel 5x op een dag en soms ook maar 1x. Gemiddeld 2 a 3 keer per dag.
Er zitten natuurlijk ook genoeg afvalstoffen in groente en fruithapjes hè.
Pff ik ga er nu al tegen op zien als hij vlees krijgt...dat gaat pas lekker stinken...O trouwens...bloemkool is ook al zoiets...hihi

Groetjes

Daantje doet het ook goed, als ik haar 's ochtends kiwi heb gegeven, zie ik de pitjes soms om een uurtje of 20.00 alweer terug in haar luier, ze krijgt nu ook warme hapjes en ik denk dat ze elke dag minstens 2 maar vaak ook 3 poepluiers heeft. Ze  heeft nu soms ook echte 'drolletjes' (hahaha als  ze dit terug zou kunnen lezen als  ze straks 16 is krijg ik ervan langs :) en niet meer zoveel van die echte luiers  waarbij de poep er soms al buiten uitloopt.

Volgens mij is het dus niks raars hoor, oja ze is trouwens 6,5 maand.

Groetjes Femke  

Natuurlijk ben jij de enige met een poepchinees!! ; )

Fruit hap is de meest natuurlijke laxeer middel voor baby's!
wordt wel eens aangeraden voor baby's met harde ontlasting voordat je met lactulose start

finn poept 2 keer per week nu ipv 1keer per week,zit nog op volledige BV

Hoi,

Nou hier valt het wel mee met de poepluiers.
Yordi poept maar 1x per dag en soms 2x per dag als ik hem een fruithap geef met pruimen erdoor.
Maar verder altijd bijna standaard 1x per dag.

Liefs marielle

Hoi Anouk,

nee, je bent niet de enige hoor...
Hier is het sinds we fruit en groente geven ook de hele tijd feest, haha.
Gemiddeld ook zo'n 3 poepluiers per dag.

Groetjes, emmy

hoi hoi,
ik hoef mijn vraag niet meer te stellen, heb hier net de antwoorden gelezen, handig!!
Lynn poept nu ook 2 of 3x per dag terwijl ze eerder maar 1x poepte.
Ze krijgt ook fruithapje dus daar kan het dus van zijn. Snapte het al niet zo goed waarom ze nu ineens meer poepte. Eigenlijk wel logisch.
groetjes

Terug
Bovenaan