Poepluiers Poepluiers Poepluiers...

A

Anoniem

Guest
.. Gek word ik ervan!! Mijn zoontje van 15 maanden heeft al drie weken gemiddeld zo'n 6  flinke poepluiers per dag (normaal 1 hooguit 2 gewone). Even onsmakelijk maar het zijn echt van die volle vieze dunne poepluiers, nog net geen diarree.
Volgens de huistarts en cb is het 'een fase'.. ?? Maar dit is toch raar, we zien zelfs dat hij aan het afvallen is!! Laatst zat er een complete druif in zijn luier, helemaal onaangetast, dit is toch niet goed??!! Bovendien zijn, waarschijnlijk door de vele poepluiers,  zijn billetjes helemaal kapot waar hij ook erg last van heeft  en  had hij  afgelopen weekend koorts. Jullie begrijpen wel dat hij dan ook op dit moment niet een van de gezelligste is.
Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en/of tips om het beter te maken??

Groet!

Nee ik heb helaas niet de oplossing. Maar op dit moment zit ik met een klein mannetje met buikgriep en idd ook vreselijke poepluiers, meer water dan vaste substantie. Van de huisarts kreeg ik het advies om de gehele dag toch drinken aan te blijven bieden en tegen uitdroging ORS te geven. En tja ik geef Milan 2x daags een banaan en thee, biscuitje, probeer er ook beschuit in te krijgen en op advies van de dames hier witbrood. Bij ons op dit moment nog geen verandering het gaat er van onder en van boven net zo snel weer uit, maar nu heeft hij de buikgriep.

Heel veel sterkte met de luiers (we zijn wel goede moeders voor de pampers fabricant)

Jeetje zeg, wat vervelend.
Yoëll heeft het ook wel eens, maar dan is het na een dag of 3 a 4 over en weer een tand of kies te voorschijn gekomen.
Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en zeggen dat je er nu wat meer van wilt weten. Als hij ook aan het afvallen is, zou ik niet wachten tot het over is.

Heel veel sterkte en succes voor de kleine boef

Pauline

Net als Pauline zou ik zeggen: teruggaan naar de huisarts. Zes van die poepluiers lijkt me wel veel en als je het idee hebt dat hij afvalt..
Van herte beterschap!
Groetjes Laura mv Thom

ik zou ook naar de HA gaan en duidelijk maken dat hij aan het afvallen is!
eventueel wegen op het CB om te vergelijken met de vorige keer.

ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, ik wens je heel veel suc6!!

liefs Jenneke mv Ivar

wat vervelend zeg! helaas geen zinnig advies, behalve dan net als de andere reacties... als je het niet vertrouwd, onmiddelijk terug naar de huisarts en als die niet reageert gewoon net zolang stampij maken tot ie het wel doet, of naar het cb. Maar zorg dat je op je strepen staat.

Waar ik wel wat vanaf weet is de druiven.... die komen er hier ook net zo uit als ze erin gegaan zijn, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

beterschap

Esther

poepluiers met hele druiven erin is hier heel normaal is gewoon doordat ze er niet goed op kauwen en dan wordt het niet goed verteert

het enige advies wat ik wel kan geven is geef geen druiven die zijn nml hardstikke laxerend en maakt het dus alleen maar erger

en verder zou ik idd ook langs de ha gaan of krijgt tie misschhien een kies want daar kan het ook van zijn

succes ermee saskia

Goeiemorgen.....

Djurre heeft het laatst ook een paar weken gehad dat ie echt van die vieze poepluiers had. Al met al  heeft dat ook wel een week of 2/3 geduurd. Sinds deze week is het weer wat normaal (1 á 2 keer per dag en niet meer zo dun) Djurre heeft er 2 kiezen doorgekregen, dus ik denk dat het daar aangelegen heeft.
Verder sluit ik me aan bij de reacties van de andere dames, als je het niet vertrouwd zou ik de ha bellen...

Groetjes Asseliene  

Terug
Bovenaan