Poepluiers Poepluiers Poepluiers...

Hoi,

Skip heeft dit een hele  tijd terug ook gehad, echt vervelend. Hij was verder niet ziek, maar hij poepte echt vaak en veel. Ook veel dunner dan normaal. Nu moet ik wel zeggen dat Skip altijd wel wat dunnere ontlasting heeft.
Maar toen poepte hij ook vaak 5 of 6 keer per dag en dan moest ik hem echt omkleden een aantal keren per dag..... tot aan z'n nek onder. Jak!
Wat het bij hem geweest is? Geen idee, na een week of 3 was het ook weer over. Omdat hij verder toen niet ziek was heb ik er ook niks mee gedaan, hij at en dronk verder goed.
En dat je onverteerde etensresten in de luier vindt is normaal, zeker bij druiven, het velletje is erg moeilijk verteerbaar.
Sterkte ermee!

Groetjes, Noortje

Dean had het een paar weken geleden ook. Z'n billen waren helemaal open en bloedde nogal. Ik heb er aardappelzetmeel (maïzene kan ook) op gedaan zodat het kan indrogen. Het was binnen de kortste keren over. Hij heeft 3 weken lang elke dag wel 8 poepluiers gehad. Een week later kwam z'n eerste voortandje door. Ik zou dus denken dat het bij jullie ook tandjes zijn.

De aardappelzetmeel helpt echt! Misschien kun je dat eens proberen zodat de billetjes weer dicht gaan?

groetjes,
Nelly.

Hi,

Hier hetzelfde verhaal. Ook al een week of 2 enorme poepluiers (5x per dag is ons record). Ik denk ook hier dat het zijn tandjes zijn, want ze lijken nu
allemaal tegelijk  te komen.

Veel sterkte ermee!

gr. Charlotte

Terug
Bovenaan