Poepprobleem!!! hulp gevraagd.

Esmé troost je er zijn meerdere moeders (nu oma's) die dit gedaan hebben

bij Milo doet de thermometer wonderen!!  Ik begrijp dat jij  vaak problemen hebt en dan kan je natuurlijk niet elke keer de thermometer gebruiken, maar als je echt ziet dat je kleintje er veel last van heeft zou je het misschien kunnen proberen. Milo heeft soms ook echt last van zijn poep en het helpt hem enorm.  
Succes!!  

hoi

Vervelend zeg!!! wij geven of roovice laxo of en klontje roomboter in de melkfles en hij het gaat als een trein....(die roomboter vooral!)

xx wen mv tycho

Lorenzo krijgt steeds problemen met zijn
ontlasting na de inentingen en bij hem wil een
beetje vaseline inbrengen wel eens helpen
 een poosje terug heeft hij als avondeten een potje
kidneybonen(8mnd.)gehad en dat hebben we de
volgende dag geweten we hebben hem van top tot
teen kunnen schoonmaken boxkleed inclu.
misschien een idee!!!!

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hallo,

herkenbaar probleem, al heeft Tijn er geen last van maar vind ik het vooral zielig voor hem. Wat bij Tijn helpt is kiwi geven (maar dat werd ook al genoemd) en wat ook helpt is een half plakje ontbijtkoek. Voor hem een tractatie en de dag daarna een luier vol voor mij!
Succes ermee,

groetjes Danielle

Dank je meiden voor alle tips, ik ga ze zeker uitproberen.
Ben benieuwd waar Linde goed op reageerd, in ieder geval wil ik  beginnen  met de voeding voordat ik met thermometers, zeep etc... aan de slag ga.
Op het kdv was het goed gegaan vandaag zeiden ze, maar ja toen mijn moeder ( die haalt Linde op omdat  het kdv maar tot 18:00uur open is en wij later thuis zijn, baal daar enorm van!)  'dat een aantal weken geleden vroeg, toen  had Linde juist hele dunne ontlasting maar nee, daar had ze op het kdv geen last van gehad, alleen zat haar rompertje vol bruine vlekken. Dus daar kan ik ook niet echt iets van maken.

groetjes Danielle.

Hoi Danielle,

Ken het probleem van keiharde ontlasting van oscar (9-06-07). Hij heeft in de eerste maanden er erg veel mee te doen gehad, eerst met bv later met fles. Eigenlijk is hij er pas redelijk recent overheen gegroeid. In de tijd dat het echt erg was (net zo erg als jij het beschrijft) gaven wij lactulose. Redelijk heftig goedje, maar werd door HA aangeraden voor de zuigeling (is een suikeroplossing die veel vocht naar darmen toe 'zuigt', eventueel verkrijgbaar zonder recept). De truc met de thermometer raadde hij zeer stellig af. Voor geval van nood hebben wij  ook roosvicee laxo in huis. Maar die is gelukkig nog dicht.

Succes ermee.

groetjes max

Terug
Bovenaan