Poepvlekken.

heeej daan ik heb het ook wel eens gehad ,, meteen uitspoelen met water dan heb ik glorix 02 witteflessen sta op dat er geen bleek in zit !! zijn niet zo duur (vaak in de reclamen 3 voor 3 euro en die flessen zijn hier niet aan te slepen met heel de vlekken in de kleertjes ,,, hoop een goede tip voor je
xxx

Hoi,

Verschrikkelijk hè die vlekken haha!!
Ik gebruik Ariël vlekken spray de blauwe fles.
Direct op de vlek aanbrengen en dan in de wasmachine werkt perfect.

Suc6

Grtjs mar

Moet zeggen dat Merle dan een keurige poeper is :) Heb er nog maar 1 keer last van gehad. Ik spoel het dan ook gelijk uit onder de kraan en dan gelijk in de wasmachine.

Ik hoop voor je dan Finn snel over zn reflux heengroeit! 5 poepluiers op een dag..tjee, dat is nogal wat!

xxx

Wow! 5x per dag joh! Das echt niet fijn. En ik maar klagen dat Veda snachts poept! Elke ochtend dus vieze kleertjes. Nu pamper maatje 3 voor snachts. Helpt wel iets, maar nog niet veel. Ik heb het ideale vlekken monster ook nog niet gevonden. Helemaal niet, als je haar op gaat halen van het kdv, en je krijgt een zakje poep met broekje terug, oh sorry hoor, het was zo druk, geen tijd gehad om uit te spoelen. Weg dure mexx broekje, want deze was wit! :-(

Verschikkelijk ja! Ik laat ze eerst weken in een emmer met wasmiddel, is er dan geen verbetering ga ik er heel ouderwets met een stuk ossegal zeep overheen, een wondermiddel! Al krijg ik alsnog sommige poep er niet uit, maar eigenlijk verder alles wel.

Terug
Bovenaan