poetsdrang.....!!!!

Je bent zeker niet de enige.
Ik wil ook alles op de rit hebben hier alleen moet opletten dat ik niet teveel doe op een dag, maar ja hoe stop je zoiets he hahaha.

Poetse

Zit net even met een kop thee, maarruh....de wasmachine uitgesopt.....de ramen gelapt, badkamer en toilet zijn weer blinkend ennuh....de tegels in de voortuin zijn weer aanslag vrij....

Klinkt wel als poetsdrang ja (en ik verzint ook de gekste dingen om te poetsen....)

Hmmm ok die poetsdrang heb ik nog steeds niet. Ik doe gewoon de was stofzuig en dweil zoals ik normaal ook zou doen. Wel is de slaapkamer momenteel een grote bende staat namelijk een hele mand was te wachten tot het opgevouwen in de kast word gelegt en ik daar nog geen zin in heb. Ik ben dan ook nooit een echte poetser geweest en ben zeker niet van plan om de plinten te gaan stofvrijmaken.

Hier ook alleen het gewone hoor.. Vandaag wel ff het keukenkastje-met-babyspul opgeruimd en de eerste pot Nutrilon 1 gescoord!

Verder gisteren het bed omhoog (wat een ellendige hoogte zeg,80cm,en dat terwijl ik toch niet de kortste ben) en morgen alle babykleertjes wassen en kamertje weer verder inrichten. Veel leuker dan soppen!

Ook hier geen poetsdrang hoor! Ik doe eigenlijk niks meer in het huishouden ,manlief heeft alle taken overgenomen eigenlijk.
Alles is eigenlijk ook al klaar voor uk dus heerlijk genieten van de vrije tijd en laatste (extra) dingetjes shoppen :)

Terug
Bovenaan