poetsdrang.....!!!!

Ik heb er ook last van, alleen mijn lijf wil niet meer, dus ik probeer het zo rustig mogelijk aan te doen en me niet te ergeren aan alle dingen die ik eigenlijk nog zou willen doen.

Ik zou soms willen dat ik fysiek wat beter uit de weg kon want dan was mijn huis om door een ringetje te halen, helaas is dat niet zo dus ik doe heel minimaal huishoudelijke taken. Gelukkig doet mijn man veel, en komt de werkster 1x2 weken en dan ben ik zooooo blij. Eigenlijk is alles klaar, kleertjes zijn gewassen en gestreken en babykamer is schoon.

Kan trouwens wel panieken als mijn zoontje ineens iets over de vloer laat vallen. Dat herken ik niet zo van mezelf, ach de hormonen...;-)

Oooh, was al bang dat ik de enige ben die de poets aanvallen heeft!!! Ik heb het zo erg dat ik zelfs de meterkast helemaal heb uitgesopt!!! Stel je voor dat ze de meterstanden komen opnemen????

Het is hier echt verschrikkelijk. Loop de hele dag te poetsen. Ik kan gezien mijn fysieke staat beter maar weg zijn!!!!

Maar met twee kinderen en een hond in huis blijf je toch al bezig.

Iedereen succes met de laatste weken

hahaha hier ook enorme poetsdrang ;-) Ben sowieso al heel schoon in huis, maar op dit moment is het heel erg en loop ook ik de hele dag met een doekje in mijn hand. Gelukkig kan ik het lichamelijk nog goed aan!

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan