Poetsen, poetsen en nog eens poetsen...

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook dat ineens alles schoon moet en alles opgeruimd moet wezen?
Ik kreeg het vorige week ineens dat de keuken ineens een grandioze beurt moest hebben en de kamer grote schoonmaak moest.
Ben niet kapot te krijgen...
Heb energie voor tien en s`avonds uitgeput op de bank hangen.

Ik ben nu 17wk en 5d heen.
Wordt af en toe niet goed van mezelf.

Groetjes Lenie

Had ik dat maar. Langzaam zie ik het hier een grotere chaos worden, maar kan gewoon niet de moed meer vinden om na een dag werken ook nog de boel op te ruimen, af te stoffen enz. enz.

Maarre als je al je energie thuis niet meer kwijt kan, be welcome!!

Hier is dat helaas ook niet zo. Ik zou heel veel moeten doen, zaterdag hebben we open huis. Maar ik heb totaal geen energie, is deze zwangerschap nog geen moment zo geweest.

Dus je bent welkom!

ik ook niet,nog[helaas]geen last van,zou wel moeten onderhand,want het word een zooitje!
In m,n hoofd heb ik het hele huis al 100x gepoetst maar om het daadwerkelijk te doen? nee geen energie voor!

Enne je mag ook bij mij wel langs komen,haha!!

groetjes

Ook ik ben nog niet zo druk met poetsen.
Ik had dat bij de vorige pas tegen het einde van de zwangerschap. Ik ben momenteel wel heel erg in me hoofd bezig dat het babykamertje zo snel mogelijk klaar moet zijn, maar in de praktijk schiet dat ook nog niet zo hard op.

Liefs marielle

ik zou best bij iedereen langs willen komen maar ik ga er niet stad en land voor afreizen natuurlijk he. :-D
waar wonen jullie allemaal?
Ik woon zelf in Hoogeveen.

groetjes lenie

Nou hier geen zin in schoonmaken.
Heb ik bij de 1e totaal niet gehad ook niet aan het einde.
Poetse en het is jammer dat je ver weg woont:)
Oja woon in Dordrecht

Terug
Bovenaan