Poetsen, poetsen en nog eens poetsen...

Haha, nou ik heb dat wel vaker hoor (ook als ik niet zwanger ben) dus ik kan niet zeggen dat het aan mijn zwangerschap ligt.
Maar ik moet zeggen dat het met mijn energie de laatste tijd ook weer helemaal goed zit, wat heerlijk!!

Nou lellebel83 dan woon je bij mij een stuk dichter in de buurt. Ik woon in emmen. Das maar een half uurtje rijden!!!!!
Dus als je je nog uit wil leven..........

Liefs marielle

Die poetswoede maakt wat los Lenie! Ik kan me wel herinneren dat ik bij mijn meiden aan het einde van de zwangerschap heel opruimerig werd. Nu heb ik naast mijn baan van 4 dg geen energie meer om meer te doen dan het hoognodige. Ik overweeg om voor de duur van de zwangerschap een huishoudelijke hulp aan te nemen. Door mijn bekkenklachten kan ik niet toegeven aan een eventueel opkomende poetsdrang.
Maar als je poetsen wil, heerlijk toch! Een beetje energie spreiden is wellicht wel handig..Het is in iedergeval een nuttige tik ;-)

x Taraneh

haha, ik heb er helaas ook nog geen last van...
wil het wel graag schoon hebben, maar heb gewoon geen zin om het te doen.!!
Nu heb ik dus ook per volgende week een schoonmaakmeisje in huis voor 2 uur in de week, die doet dan even de grote dingen zoals bijv. de badkamer. ben benieuwd, maar het lijkt me fijn!

x

Terug
Bovenaan