POETSEN SCHROBBEN EN DAN WEER OPNIEUW!!!AAAARRHHHH

A

Anoniem

Guest

OKE IK HEB HET.

de schoonmaak blues, de hele dag kan ik er wel mee bezig zijn, gisteren kreeg ik een vlek van de wc muur niet af, dooie mug ofzo, dus heb ik even verf en alles gekocht zodat ik het helamaal over nieuw inc plafon weer kan witten.
ik heb de keuken vorige week zo goe3d schoongepoest dat er voegen los zijn gaan zitten. en dan nog niet tevreden. ik kan amper wat maar als ik een goede dag heb ben ik daar mee bezig.
2x per dag douchen, lijkt wel of ik smetvrees heb gekregen ofzo.

wie heeft het nog meer. ik denk dat ik uit afleiding een hele saaie toppic open morgen ofzo, want anders gaat het niet goed komen ahahaha.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Nou Martine, als je je verveelt mag je wel hier heen komen hoor!
Pff, ik ben niet vooruit te branden

Heb nergens zin in, ben ontzettend moe en kei last van mijn rug.
Heb hier nog een kleine meid rondlopen van 22,5 maand, dus daar ren ik ook de hele dag achter aan + dat ik nog werk, ik weet af en toe niet waar ik de tijd vandaan moet halen!!
Ik probeer het allemaal zo goed mogelijk op orde te houden, maar af en toe denk ik : stik!
Zal vast nog wel komen hoor, die schoonmaakwoede hier, maar tot dusver...nee hier nog niet.

Liefs!

dat is juist het ergste eraan, ik kan het ook niet. maar moet van mezelf.
d8 je dat mijn rus of banden er blij mee waren hahaha.

xx
x
x

Hoi hoi martine,

Nou ik heb hetzelfde hoor, ik ben al dagen aan het poetsen, dweilen, ramen wassen etc.
Vandaag kreeg ik het idee om alvast adresstickers te maken voor de geboorte kaartjes  ik moet nog een kaartje uitzoeken....dus lekker op tijd.
Alle kleding voor de beeb heb ik schoon, inclusief lakens, hydr. luiers etc.
Heb ook al (bijna) alles van de uitzetlijst in huis...en waarom??? Ik denk dat ik graag alles klaar wil hebben voordat ik "last" van mijn zwangerschap krijg.
(heb tot nu toe nog geen kwaaltjes gehad, maar mijn buik zal me staks wel in de weg gaan zitten)

Groetjes Gea 26 weken 2 dagen zwanger

Zullen we dan maar direct een afspraak maken wanner jullie es een dagje bij mij langs komen!!! Ik kom ECHT NIET VERDER ZO !!!!!
Ik wacht en wacht totdat ik de babykamer leeg kan ruimen, ik heb mijn huis opzich wel netjes, maar de klusjes die ik nog WIL doen, kom ik niet aan toe, want dan is de week alweer voorbij!

Eigenlijk ben ik wel jaloers op jullie, maar ik weet uit ervaring dat mijn tijd ook nog wel komt, dan begint het bij mij pas echt te kriebelen.....
Ik wacht......

Liefs HIlma, en succes met alles!

hihi, ik denk dat mijn vriend helemaal blij zou zijn als ik daar ook last van zou krijgen...
nee je raad het al, hier geen schoonmaak tic.
ik moet er niet aan denken. doe wel het hoognodige maar heb gewoon geen puf om na werk ook nog eens thuis iets te doen.

Op mijn werk ruim ik na het vertrek van de gasten de tafels leeg.. word er schoongemaakt..
Op mijn vrije dag thuis heb ik geen zin meer!
Het enige wat ik echt bijhoud is de keuken en de was.. verder wacht ik tot mijn man ik allebei thuis zijn en dan doen we het samen :p

Ik wou dat ik wat meer puf had.. het is zo'n zooi nog in de babykamer.. zijn pas verhuisd namelijk en alle dozen die nog uitgezocht moeten worden staan ernog..

Gelukkig hebben we bijna 3 weken vakantie.. Waarvan we er een de tijd hebben om op te ruimen.. :p

hier dr ook nog 1 die paar poetst poetst en poetst

vorige week begon ik boven onze slaapkamer en me zoontje ze slaapkamer eens goed onder handen te nemen

vervolgens ging ik diezelfde dag de woonkamer schoonmaken en de vloer schrobben   op me knieen   we hebben een houten vloer dus vandaar

de volgende dag ging ik alle kastjes van de keuken doen en de keuken zelf
en woensdags kwam kwam onze schoonmaakster en toen heb ik met haar alle ramen overal in huis gedaan

hihih         heb dus ook wel gemerkt dat ik te veel deed en als me zoontje op bed ligt ga ik dus mooi eff op de bank liggen

groetjes soraya

Terug
Bovenaan