POETSEN SCHROBBEN EN DAN WEER OPNIEUW!!!AAAARRHHHH

nou dames, zoals jullie weten moest ik daar acuut mee stoppen.
haha
het kriebelt wel, maar ik heb er nu vrede mee.
x
x

Volgens mij ben ik helemaal erg...

Ik krijg wel kriebels dat alles schoon en opgeruimd moet zijn, maar ik kan het niet opbrengen om zelf allemaal te doen. Ik begin ergens aan en als manlief dan zaterdag na zijn werk thuis komt, mag hij het afmaken omdat het mij niet is gelukt...
Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met hem!

IK denk dat onderhand ons hele huis wel schoon is, zelfs de doos met winterjassen staat al klaar. Zomerkleding ligt schoon in een doos op de zolder, winterkleding ligt netjes schoon in de kasten. Glasservies is afgewassen en schoon in een schone kast. Alle babuspullen zijn van de zolder, kelder is schoon.
Er is nog 1 maar:

DE BABYKAMER IS NOG STEEDS NIET LEEG!!!!!!!!!!! IK KAN ER NOG STEEDS NIET VERVEN EN BEHANGEN, GORDIJNEN MAKEN EN ALLES KLAAR MAKEN.

Dikke kus Hilma

Als ik ergens helemaal geeeeeeeeeeeeen zin in heb, dan is het wel schoonmaken.
Dus als een van jullie thuis uitgeboend is...

Groetjes, een verstofte Lotte

Sorry, maar vandaag lukt er niks, ben moe, en voel me nu ook niet meer lekker.........Dit is niet echt mijn dag vandaag.
IK zie nu heel erg tegen het eten koken op.........bah, bah en nog eens bah........

Hoi

Oh ik wil wel zoveel doen, maar het lukt niet.
Krijg snelle harstlag, raak buiten adem. Heel gauw moe. Tuntelen op de benen.
De dagelijkse klusjes doe ik wel maar echt keukenkastjes uitsoppen en dat soort lukt me niet meer. Het zal er toch van komen dat ik mijn mannetje voor het karretje moet spannen hiervoor. Alles in proporties verdelen.  Morgen wil ie voor me aan de buitenkant al ff ramen lappen. Voor het bovenste gedeelte moet er op een trap gestaan worden en het is een beetje wankel hiervoor dus dat doe ik ook niet meer.
Mag hij doen.

Liefs plodder

Ik doe nog steeds alles zelf. Mijn mannetje wil en kan dat niet (naar mijn maatstaven.....), maar daarintegen houd hij zich bezig met onze zoon en bij alle kleine dingetjes helpt hij geweldig! Wasjes naar boven dragen (en weer naar beneden) drinken brengen, mijn rug/schouder masseren.
Mag dus absoluut niet klagen.....

Ben nu even aan het "pauzeren" hahaha

Groetjes Bertine

Hallo,
 Nou, je bent niet de enige zonder schoonmaakwoede hoor!
Het is bij mij ook totaal niet het geval. Druk met werk en zoontje, en enorm last van mijn rug. Als ik niks hoef te doen doe ik het ook niet. Ik bedenk ook echt nog geen grote schoonmaakprojecten... Ik ben al blij als ik af en toe ergens een lap overheen haal, stoffige plinten negeer ik volkomen!! Ik kan er gerust een was in stoppen, en er pas twee dagen later aan denken die er eens uit te halen. Gelukkig ziet mijn man de noodzaak van een opgeruimd huis wel in,en doet hij heerlijk veel voor me!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan