Politie agent

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zijn jullie thuis ook net een politie agent? Ik hier wel. Stijn kan snel kruipen en komt staand en lopend ook overal bij, echt overal. En natuurlijk zijn hier in huis dingen waar hij niet aan mag komen: de stereo, planten, video, dvd ed. Dus de hele dag loop ik: nee, nee! maar hij luisterd voor geen meter. Volgens mijn ouders luisterd hij al heel goed, hij is daar net een weekendje geweest.p NOu naar mij dus echt niet.
HElp!!!!

Ik word er wel echt heel moe en onredelijk van merk ik. zonet was ik even zo boos dat ik echt op mijn lip moest bijten om niet te gaan schreeuwen. Nu zit hij trouwens rustig te spelen, de lieverd. HOe gaat dat hij jullie? En worden jullie er soms ook echt boos om, ik hoop het eigenlijk wel, want nu voel ik me echt heel slecht en als jullie het ook hebben licht het misschien niet aan mij.

Carina

Hallo Carina!

Nou, hier het zelfde hoor! Maak je maar niet ongerust, is heel normaal! Vaak tot 10 tellen, dat is wat ik vaak doe! En wat opa en oma betreft: "vreemde ogen dwingen!!"
Ik ben gastouder en heb 9 verschillende kinderen gehad en nooit problemen! NEE was en is Nee! Maar bij de mijne lijkt het echt niet over te komen! Hij blijft doorgaan en trekt zich nergens iets van aan!!! Ach, je moet maar zo denken, het heeft ook zo z'n charmes  zo'n dwarskop.........en hij heeft het niet van een vreemde!!!! ha,ha,ha!

Succes ermee!!

Groetjes Annemiek!

hahahaha,

hier ook een agent!!!!!!
ik weet dat ik hij kan luisteren want hij heeft de gehoor test gehaald maar doen wat ik zeg NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeee
willem kan dus ook staan en als ik hem net uit de ene hoek heb weg gehaald kan ik hem daarna weer uit de andere weg plukken..
van de lamp naar de gordijnen, de planten naar de tv,dvd enzzzzzzzzzzzz
als ik NEEEE roep en (volgens gordon) uitleg dat dat niet mag gaat ie het juist erger doen! zo van mama is er nog niet dus nu nog ff snel wat meer doen.. HELPPPPPP
geweldig.. nu wil ik niet slaan., maar ik wor wel goed op de proef gesteld!!!!!
en volgens mij wordt het alleen nog maar erger als ie echt gaat rennen..
arme IK...............
maar (herkennen jullie die ook??)   soms moet ik zo lachen.. en dat mag dan niet.. maar van binnen beschuur ik het!!!
ik ben zo blij met mijn stoute mannentje..

liefs Annemieke

Grappig dat er net een Annemiek en een Annemieke reageren.
.
Dus jullie worden ook weleens boos, gelukkig voel me er zo schuldig over. Voel me echt een slechte moeder en dan denk ik, verdien ik Stijn wel en verdien ik dit tweede kindje in mijn buik wel???? Maar goed.

Het luisteren moet ooit beter worden toch? Hoe doen jullie het, ik zeg een aantal keren op een dwingende toon nee, waarbij ik zijn hand weghaal bij het geen hij aanzit Na een aantal keren Nee, haal ik hem daar weg. Binnen een minuut zit hij inderdaad weer aan iets anders. Misschien zijn het wel mijn hormonen, maar wordt er zo ontzettend moe van!!!!

Carina

Hier ook een mamma die echt op de proef gesteld wordt hoor.
Mijn zoontje kruipt net twee dagen en zit ook echt overal aan, maar kan het nog wel hebben. Hahahahahaha...het is nog maar twee dagen.
Maar gisteren ging ik koken en toen moest ie van mij in de box omdat ik hem dan gewoon niet in de gaten kan houden.
Nou, hij werd me daar toch een partij boos toen ik hem in de box zette.
Hij krijste heel hard(echt heel hard) en begon zelfs te kokhalzen.
Ik heb hem toen opgepakt, in de kinderstoel gezet en in de gang gezet...
Ik kon het echt niet hebben op dat moment en hij heeft er nog niet eens 2 minuten gezeten maar we waren wel meteen allebei afgekoeld.
Ik voelde me daarna ook heel schuldig hoor. En nog!
Maar ja, anders was ik denk ik echt mijn geduld verloren.

Ik betrapte mezelf er vandaag ook op dat ik steeds zeg: Mamma is hier de baas, niet jij.'
Maar dat doe ik volgens mij vooral om mezelf er aan te herinneren. Hahahahahaha...

Ach, en Carina, natuurlijk verdien jij je kindjes wel. Ze moeten ook leren wat wel en niet mag! Dat is toch juist goed!

hoi hoi

ook ik speel politieagent. het is de hele dag "nee niet doen" "nee afblijven" dan haal ik haar ergens weg en draai me om floep ligt ze er al weer. en ze weet echt wel wat ik bedoel want als ik nee zegt houid ze wel even op maar gaat vervolgens weer verder ermee. dus ze snapt het wel , MAAR de uitvoering is zo beroerd. haha

groetjes danielle

hoi hoi

hoe herkenbaar !! ik roep dus ook de hele dag NEE en hij luistert echt niet voor geen meter grrr wat jullie ook zeggen ik pluk hem weg uis de ene hoek en hij zit al weer aan andere dingen waar ie niet aan mag zitten hahah ik hoop ook dat het snel beter wordt ik wordt ook wel eens boos omdat ik dan al voor de 100ste keer nee heb gezegt en het leukste is als ik nee zeg en hem weghaal bij bv de dvds dan wordt ie ook nog boos en begind te huilen om het vervolgens 3 minuten later weer te doen

liefs ingrid

Hihihihi... grappig hoor....

Het woordje nee gaat hier ook het ene oor in en het andere oor uit, "straffen" (voor zover je het op deze leeftijd kan doen) heeft geen zin en ben ik andere manieren gaan zoeken.

Bijvoorbeeld; De tafel kan bij ons aan de bovenkant opengeschoven worden... Ik zeg nu niets meer, ik haal haar hand weg doe de tafel dicht en leg mijn hand erop... na een beetje heen en weer gemor.. slaakt ze een diepe zucht en vertrekt

Bij alles andere werkt dit dus niet...  en heb ik een ander woord gezocht waar ze wél op reageert.. Dus niet het woord nee, maar het woord; afblijven.
Als ik het zeg doet ze dus allebei de handjes achter haar hoofd alsof ze wil zeggen; maar ik kom er toch ook niet aan??? hahaha

Het enige waar ik nog niets op heb gevonden is de oven.... die lampjes en reflectie van het glas (spiegelachtig) vind ze écht mooi!! maar mams vind het géén goed plan!!

XXX Debby

Terug
Bovenaan