portemonnee verloren.... :'( en waterpokken

Hey ladies,

hier een erg verdrietige mama.
Vanmorgen zou ik via marktplaats wat spulletjes ophalen voor o.a. de baby.
Namelijk de duoseat en ik moet nog wat ophalen voor iemand anders.
Helaas bleek dochter lief de waterpokken te hebben en dus bood mijn schoonvader aan om voor mij te gaan.
Ik wilde nog 'even snel' langs de winkel om wat voor de jeuk te halen en zag dat er nog getankt moest worden.
Dat heb ik gedaan, maar na het tanken bij de zelfbedieningspomp heb ik mijn portemonnee ws op het dak laten liggen.
Die is nu weg, met een dikke buit van 220 euro (voor de marktplaatsspulletjes) 2 bankpassen, 3 ziekenfonds pasjes, mijn donorkaart, de anwb pas,  mijn Ikea kaart en foto's van onze dochter... Snik snotter!!!

Zelf was ik als een gek teruggereden maar niets te vinden natuurlijk.
Mijn schoonvader is de halve route nog nagelopen en ik later met de fiets 2x.
De agent zei dat portemonnee's meestal wel worden teruggevonden.
Maar of de vinder zo eerlijk is.....

Al snotterend en snikkend heb ik de agent te woord gestaan.
Mijn man die nu op het werk ik, vertel ik het pas bij thuiskomen....
In de hoop dat ie intussentijd nog teruggebracht wordt.

Kan er ook nog wel bij; zwanger zijn, verhuizen, waterpokken en portemonnee weg :'(

Gaby

ahghh meis!

De waterpokken heerst, mijn dochter loopt er nu ook een week mee.

Alles bij elkaar is je ff teveel geworden; gewoon lekker huilen hoor!
Het is ook zo warm! Je weet gewoon niet wat je ermee aanmoet.

Hoe vervelend dan ook, het is alleen maar materiele schade toch...Jij maakt het goed, met dochterlief komt het goed, de beeb doet ook o.k. En jij hebt lekker kunnen uithuilen bij je man en wijkagent....wie weet, is je portemonnee zo ook weer terecht, gevonden door een eerlijke iemand.

xxx hilal

Dat is het ergste je foto's, alles opnieuw aanvragen, weer wachten.
echt erg  kortom balen dus, en dan al je hormonen er nog is bij.
en het geld natuurlijk ook!!!!!!

sterkte!

Waterpokken heerst ook hier op de psz.
zoontje heeft het nog niet gehad, en hoop het nu ook even niet.

groetjes 4 kidz

Hey meis,

Balen voor je, maar misschien één klein troostje.
Ik heb het ook gehad, ik reed zo weg, met de portomonee op mijn auto. ( best wel een beetje stom)
Maar bij mij werd de portomonee met inhoud, afgegeven bij de politie.. Ik heb de man nog een grote bos bloemen gestuurd. Het duurde wel een paar dagen, voordat ze mij belde.. ( te druk met echte boefjes vangen)
Dus ik duim voor je, dat jij ook een eerlijke vinder hebt..

Groetjes

Hoooiiii,

bedankt voor de troost!
Nou, ik had helaas geen geluk....
Iemand belde dat hij mijn ING pas + de videotheekpas had gevonden langs de weg, maar verder niets.
Dus de portemonnee is leeggeplunderd.
Ach ja, toen ik mijn dochter ging ophalen en haar met haar vrolijke smoeltje vol pokkies zag staan, dacht ik inderdaad nog; wat is geld nu eenmaal, als ik haar heb??

Maar goed, pijnlijk is het wel, en energie kan ik ook wel beter geruiken.
Overal nieuwe pasjes van aanvragen is ook niet alles.

Heb vanmiddag nog wel hele leuke verf gekocht voor ons nieuwe huis.
En laat op de avond kwam mijn schoonmoeder langs om een envelope met centjes te brengen. Ze vonden het zo sneu voor ons, dat ze persé een bijdrage wilde leveren.
Schattig dan weer he?

Trusten en bedankt!

jeetje meis wat balen zeg.
Echt een pech zeg maar gelukkig ben je gezegend met een mooie dochter en een mooie zwangerschap en een lieve man.

Wij hebben ook de duoseat aangeschaft ideaal ding voor welke kleur ga jij ?? Wij hebben een rooie.

Hee Gaby,

Ik ben ook ooit eens mijn portemonnee verloren (waarschijnlijk uit mijn tas gevallen toen ik de tas in de auto zette).
Ik werd gebeld door een meneer die vroeg of ik mijn portemonnee kwijt was.......
had ik 'm nog  niet eens gemist (was wel binnen 2 uur na thuiskomst hoor).
Ik kon hem ophalen in de winkel waar zijn vrouw werkte.
Heb een bos bloemen meegenomen.
Alles zat er nog in (pasjes, geld etc), niet zoveel geld als wat jij bij je had trouwens.
Ik hoop dat er toch nog een eerlijke vinder opduikt.

Hoe is het mt je dochtertje? De waterpokken kunnen zo jeuken...

Groetjes Manda 31.5

Terug
Bovenaan