portemonnee verloren.... :'( en waterpokken

Hey Manda,

zoals ik al typte zijn wij minder gelukkig, de vinder van mijn portemonnee heeft hem geplundrd....

Een duoseat is een zitje voor 2 kindertjes die je op de mutsy kan zetten.

@Gaby; wij hebben een mooie witte! Dat wilde ik persé haha!

Groetjes

ps iemand gouden tips voor jeuk bij waterpokken????????

Irritant zeg dat je geen eerlijke vinder hebt getroffen. Van een dief kun je natuurlijk niet het fatsoen verwachten om de voor hem onbruikbare dingen bij elkaar te houden, zodat je in ieder geval foto's etc. terug kon krijgen. Grrr...

Wij hebben nog geen ervaring met waterpokken, maar ik las laatst (ik meen in het tijdschrift  Groter Groeien) dat een bad met havermoutvlokken heel verlichtend (want indrogend) moet werken. Misschien even googelen?

Had ik het met jou eerder over de oxytocineprik na de bevalling? Ik heb met mijn verloskundige overlegd en laten vastleggen dat ik dat liever niet wil. Zij legde uit dat oudere verloskundigen die prik vaak standaard zetten tegen bloedverlies, maar dat dat eigenlijk niet nodig is (en dat zij het ook liever niet doet). Ik ga voor zo natuurlijk mogelijk en kan die extra naweeen missen als kiespijn.

Sterkte met de ziekenboeg. Met zulk warm weer jeuk hebben, moet heel vervelend zijn.

Groetjes Sacha

Haai wonder3,

ja die oxytocineprik dat was wat!
Daar was ik zo pissig over destijds dat ik die onaangekondigd in mijn been gejenst kreeg. Terwijl de placenta er binnen 2 sec. was...
Wij hebben de 14e hét bezoek aan de vk die gaat over de bevalling.
Mijn partner moet dan ook mee en dan ga ik het el aanzwengelen..

Groetjes!

Haai wonder3,

ja die oxytocineprik dat was wat!
Daar was ik zo pissig over destijds dat ik die onaangekondigd in mijn been gejenst kreeg. Terwijl de placenta er binnen 2 sec. was...
Wij hebben de 14e hét bezoek aan de vk die gaat over de bevalling.
Mijn partner moet dan ook mee en dan ga ik het el aanzwengelen..

Groetjes!

Terug
Bovenaan