Portrait place VenD

A

Anoniem

Guest
Hey hallo,

Ik dnek dat bijna iedereen hier de "aanbieding" van de V&D wel heeft gekregen een gratis foto ter waarde van € 45,00. Wij hebben dat afgelopen vrijdag ook gedaan. Echt super foto's laten maken volgens mij. Elisa is toch al zo'n lachebekkie, dus de foto's zijn bij voor baat al super. Kwam ik er dus achter bij een afspraak te maken om ze te bekijken dat 8 foto's 200 euries kosten.....

Ik kan aardig mijn gezicht in de plooi houden maar zelfs die vrouw moet die stoom hebben op gemerkt....

Ik vind het dus een beetje duur en ik vraag me af als jullie al zo stom geweest zijn om er in te trappen wat jullie gedaan hebben. Ik ben gek op foto's van mijn meisje en zeker als ze leuk zijn maar 200 euro vind ik echt te veel wat hebben jullie gedaan?

Ik ben al tig keer gebeld door Portrait Place omdat ze een afspraak wilden inplannen. Heb steeds de boot afgehouden, want ik had zoiets als jij nu beschrijft wel verwacht. Blij toe ook!
Toen Julian ongeveer 12 weken was ben ik met hem naar een fotograaf (van Baby Bell ofzo, uit Belgie geloof ik) geweest die bij de AH 2 dagen stond te fotograferen. Schoonmama wilde zo graag een "echte" foto, dus vooruit dan maar. Kostte 2 euro, dan kreeg je 1 foto.
Ik was helemaal ongeduldig om de foto's op te halen, kwam ik daar, bleek een (grote) foto ook 40 euro te kosten. Achteraf vraag ik me af wat me bezielde (ik denk dat mijn hormonen nog helemaal in de war waren!), maar ik heb voor 120 euro foto's afgenomen. En ik had ze nog niet eens allemaal genomen! Dit doe ik nooit weer!!!   En als klap op de vuurpijl vond schoonmama ze niet mooi genoeg om er eentje af te nemen!

Nee, ik maak lekker zelf foto's en daar zit altijd wel een leuke bij (helemaal als je een lachebekje hebt) en af en toe laat ik wat foto's op fotopapier zetten via Kruidvat.nl, dan heb je een grote foto voor 1 of een paar euro. Kun je tenminste nog eens een foto wisselen!

Groetjes,
Ellen

Zo had ik laatst foto's laten maken bij Super de Boer via Bell photo. Twan stond er echt gaaf op en de openingsfoto van 9x13 was €2,- dus ik dacht dat valt mooi mee, toen ik de foto's ging bekijken hadden ze de minst mooie voor 2 euro en de mooiste uitvergroot, incl lijst voor 30!!! Al met al kosten alle foto's ong 200 euro bij elkaar!!! Dat vond ik ook veel te gortig, maar omdat ik dol ben op foto's van Twan heb ik ze wel allemaal genomen. Mijn ouders en schoonouders hebben er 1, iedereen heeft een pasfoto en verder hangt ons hele huis vol met de foto's. Twan was toen 3 mnd oud en is nu bijna 10 mnd oud. Hij is dus erg veranderd en ik zou graag nieuwe foto's willen laten maken, maar eigenlijk ben ik wel gek, het is echt mega duur!!!
Straks als hij een jaar is, dan maak ik wel nieuwe en dat wil ik dan met eventuele volgende kinderen ook doen.

Dus ook ik ben er in gestonken. Ze hebben altijd van die mooie praatjes, maar achteraf....

Liefs Maaike mv Twan

dit is een zo'n foto

meiden meiden toch... Zie je dan niet dat ze het DAAROM DOEN!!!!! Moeders die hun kinderen heel vertederend op de foto zien staan nemen natuurlijk die foto. Ze plaatsen de "minst leuke" op de kleine (en vaak gratis) foto en de mooisten worden afgedrukt op een grotere versie.
Mijn moeder zei dat dit vroeger al zo ging. Gingen ze ook van Pixie-foto of Foto Bell foto's van je kindje maken, als je dan ging kijken vond je het zoooooo zonde dat die andere foto's werden "weggegooid" dat je ze dan maar kocht. Dàt is nou net hun opzet.

Hetzelfde gaat zo met de foto's die bij de ingang van een pretpark/dierenpark worden gemaakt. Als ze er bij de uitgang dan staan, is het toch wel leuk om ze mee te nemen... Leuke herinnering.....

Trap er nou niet in meiden, er bestaat niet zoiets als een gratis foto!!! Je neemt tòch vaak een extra mee.

Tygo is ook zo op de foto gekomen (toen hij 3 maand oud was ofzo). Ik zei duidelijk tegen hubbie: we nemen ALLEEN die gratis foto hoor!!! Hij is uiteindelijk alleen naar de Praxis gegaan (daar waren de foto's genomen), want ik moest die dag werken toen ze opgehaald konden worden. Nou zelfs MIJN nuchtere hubbie kwam met een grotere versie thuis... Hij kon hem nìet laten liggen....

Als ik Tygo op  een "èchte"  foto wil hebben, ga ik wel naar een fotograaf. Die hebben vaak ook wel acties (moederdag, valentijn, kerst e.d.) Kun je meerdere plaatjes schieten en ZELF bepalen welke je uitvergroot wil, hoe groot die moet worden en zwart/wit sepia.

Groetjes happyM.

Maaike bedankt...het was idd Bell photo, precies zoals jij omschrijft...kreeg ook de minst mooie voor 2 euro!

ahum...baby bell, zijn dat geen kaasjes??...

Groetjes,
Ellen (hoofd als een zeef af en toe)

Dames een tip,
Koop een hele grote chocolade-taart en ga bij Esmé op de koffie. Wedden dat die het daarvoor doet!
Is een stuk goedkoper, en je kan zelf je foto's uitkiezen. En dan via zo'n internet fotoshop laat je ze voor een paar euro afdrukken. (volgens esmé zijn die foto's zo goed dat ze op poster-formaat kunnen).
Liefs Nelleke

hoi,
ik vind het dus ook verschrikkelijk duur...
ik heb vanmorgen een topic geopend met :FOTOSESSIE JAYDEN.
die foto's kosstte dus ook 135 euro..wist ik niet,
pas toen ik ze op ging halen,maar ze zijn wel erg gaaf hoor,
maar een hoop geld..heb wel zoiets van..hij is nu 10 mnd
dus een heel ander koppie als dat hij bv 2 mnd zou zijn..
ben naar een andere foto graaf gegaan,voor een uitvergroting van 40/50
dan maken ze foto van foto en dat kost me maar 15 euro,had ik het bij pixi studio gedaan,
die zeg maar die foto;s gemaakt hebben dan zou ik voor die zelfde afmeting 40/50
140 euro kwijt geweest zijn,het gaat helemaal nergens over!!!
xxx char mv jayden 18-08

Terug
Bovenaan