Portrait place VenD

Laat bij voorbaat dus NOOIT van die foto's maken (tenzij je dat uiteraard zelf ècht wilt)!!! Is zo zonde hè, als je denkt 2 eurie ervoor uit te geven en een paar weken later 200 eurie lichter te zijn!!!!
Kom niet in de verleiding als je ze bij de C1000/Praxis/Super de Boer ziet staan!!! Loop gewoon door en denk aan je portomonnee!!!

(dit was een tip... geen bevel hahahaha)

Groetjes happyM.

Ik bied mezelf bij deze aan hahaha, ben dan nog wel niet zo ervaren als Esmé.
Dagje naar de bernisse, dat is hier een natuur/recreatiepark, je hebt er groen, zand, water, bomen en de rest neem je zelf mee.
Leuk kleedje, favo knufje oid en voila
Knippen maar!!
Oh ja en wat mijn prijs betreft.... liefdadigheid en een gezellig dagje met de kids. Hoogstens een cdtje waar de foto's op kunnen.

Zo doen wij het dus nu met Yoëll.
We hebben ook bij Bell photo laten knippen met 3 maanden, maar paulientje is niet zo gek als ze eruit ziet en heb echt maar 2 foto's gekocht. De rest?? Ja jammer, maar hier geen honderden euro's voor die mensen die denken de moeders slim af te zijn, die toch nog vol liefdeshormonen voor hun kind zitten. (haha)

Pauline

ik heb hier inderdaad ook die aanbieding liggen van de V&D, en wil daar toch binnenkort een afspraak voor maken.
de sessie is gratis en je krijgt een foto gratis van 30x25 cm.
tuurlijk is het verleidelijk om alle foto's mee te nemen omdat je kindje er zo leuk op staat, maar ik ben niet van plan om daar 200 euro aan uit te geven.
1 of 2 extra foto's, mijn ouders krijgen er namenlijk nog eentje voor hun verjaardagen.

wij hebben al een canvasfoto van merel en zelf eentje uitvergroot hangen, eentje erbij van een echte fotograaf is echt wat we nog willen, maar verder niet want anders hangt het huis wel erg vol foto's hahahaha.

kijken of we onszelf kunnen inhouden en niet alles meenemen!

wat kost dan zo'n foto? (afhankelijk waars van grootte)

Hoi,

Ja, wij zijn er ook "ingetrapt" bij de V&D.
Een paar maanden terug heb ik ook foto's laten maken bij de AH-Lachende Spruiten.
Dit was ook heel duur, maar vergeleken met de V&D was het veel mooier en kreeg je veel meer voor je geld!

Groetjes, Marieke

hallo,

ja ja wij zijn er ook ingetrapt bij portrait place en zo mooi vondt ik de foto's niet hoor , de actie was dat je 1 grote foto gratis kreeg, en zo slim als ze zijn is dat dus de lelijkste foto zodat je toch meerdere foto's koopt. Mijn man was natuurlijk mee en die wou perse de hele serie kopen!! Maar ik ga dus echt niet meer bij V&D wist niet dat het zo duur was de volgende keer gaan we bij een andere fotostudio.

gr Ellen

wij zijn ook foto's gaan maken bij de v&d.
mijn schoonzus had een foto van haar dochter in een bloempot deze hangt bij ons boven het dressior en ik wilde iris er graag naast hebben in de bloempot. dus we hadden afgesproken dat we deze voor de prijs van 5 euro (was een aanbieding) zouden krijgen.
ze hadden er 8 gemaakt en de hele serie koste dan 179.00 maar ik vond de foto's niet erg leuk.
toen we ze gingen halen was de bloempot foto mislukt stond voor de helft er op.
we hebben er drie genomen met mini's er bij. voor de prijs van 109 euro. en een dan voor 5 euro.   in de woonkamer hangen aleen foto's die ik zelf gemaakt heb.

groetjes petra

Even serieus, hoe kan zo'n foto nou mislukken? Dat ie er voor de helft opstaat. Je ziet toch meteen of de foto die je gemaakt hebt goed is? En in de tijd van de digitale foto's schiet je al fotograaf toch 20 foto's en kijk je welke de mooiste is. Ik zou het zeggen tegen die fotograaf dat je bent afgekomen op die aanbieding omdat je DIE foto wilde hebben. En dat je die nog steeds wilt,...op zijn kosten!!!
(of ben ik nou te hard)
Liefs Nelleke

Nee hoor, je bent niet hard. En zo zie je maar weer, je denkt € 5 kwijt te zijn en bent later meer dan €100 lichter.... En die fotograaf thuis maar lachend op de bank zitten met z'n flappen.

happyM.

Terug
Bovenaan