Posi ovu test!!!

A

Anoniem

Guest
Jippie vanochtend een posi ovu test gehad! dus zal waarschijnlijk morgen mijn ei hebben. Nu hebben we toevallig gisteren(heerlijk) geklust;-) wat zouden jullie doen, vandaag en morgen weer klussen of alleen morgen! omdat je ook wel eens leest dat te veel niet goed voor zaad is...
wou even jullie advies!
thanks!!!
fijne dag allemaal
kussss

Jeeee!!!

Het klussen zou ik om de dag houden. Het zaad heeft nl. 2 dagen nodig om weer tot een goede kwaliteit te komen. Als je elke dag klust, zitten er minder spermacellen in het zaad en dt is dus weer nadelig voor het zwanger worden. Gewoon lekker om de dag dus!

Maaruh... test jij in de ochtend met de ovulatietesten?? Beter is de middag of avond, iig geen ochtendurine. In de ochtendurine kan nog LH zitten van de vorige dag. Dat betekent dat je dus ook gisteren je LHpiek kan hebben gehad. Je ei is dan (waarschijnlijk) vandaag. Als je vandaag je LHpiek hebt, is je ei (waarschijnlijk) morgen.

Succes met klussen! ;-)

Liefs Daisy

Hey medid,
Super zo'n test he.. Als ik jou was zou ik morgen weer klussen.. wat jezelf ook aangeeft elke dag is/schijnt niet goed te zijn voor het zaad.. Moet wel zeggen dat wij het in die periode veel hebben gedaan maar kwam ook omdat we meer zin hadden hihih...

xxx

Heey meis,

Fijn dat je je ei hebt gevonden!! Ik zou ook morgen weer klussen en evt zondag ook weer. (gewoon voor de extra zekerheid, je weet maat nooit!)

Veel klusplezier!!!
Liefs ciomama

ja denk zelf ook dat om de dag dan beter is maar gewoon het idee dat je het niet doet, lijkt net alsof je je kansen dan kleiner maakt...voor je gevoel!

Ja ik test in de ochtend! Heb die van clearblue! en daar mag je elk tijdstip van de dag testen! ik gan vanaaf nog keer testen!en dan kijken of het streepje onder de smiley nog donkerder is! en daarop maak ik denk ik me keuze als ik vanaaf nog ga sexen of morgen!!!
bedankt voor de reacties!!!
xxx

oww wij hebben tijdens ei wel elke dag geklust, goede tips krijg ik hier door het meelezen! Thanks meiden

Terug
Bovenaan