Posi ovu test!!!

bij mij vandaag een heel dun streepje te zien, dus denk morgen of overmorgen helemaal positief.
ik zou morgen nog eens klussen.
ze zeggen niet testen met ochtendurine meteen als je wakker bent, maar kan wel daarna.
moet zeggen dat ik het idee heb dat ik rond mijn ei veel meer zin heb. de natuur regelt ook vanalles

Hoi morgen weer klussen. Het sperma blijft 48-72 uur actief en wacht op het eitje. Als hij het eitje ziet dan gaan ze aan de race (haha, hele wedstrijd daarbinnen)
Dus die van gisteren liggen nu op wacht en als jij morgen gaat klussen, dan kunnen die tegelijk op race gaan als het eitje er aankomt.
In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je na een positieve test 24-36 uur daarna gemeenschap moet hebben.
Je kan morgen ook nog een test doen, om te kijken als deze dan ook nog positief is. Bij mij is deze namelijk 3 dagen positief. Eerste dag lichtelijk streepje en de 2e dag goede streef en 3e dag lichtelijk streepje.
Heel verhaal, maar je bent goed bezig!!!!

Yvonne

hee meiden,
gisteren geen smiley meer(ovu test cb) vanochtend ineens wel weer een smiley!dus nu pas morgen weer me ei pfff snap er niet veel meer van! gisterenavond weer geklust dus dan nu vanaaf weer of morgen??? morgen dan denk ik!!
fijne dag allemaal

he?? wat raar.. dan wel en dan niet!
Morgen maar weer verder klussen.. misschien brengt moederdag je geluk!!
Kussies

Terug
Bovenaan