positie kleding

Hoi,

Wat draag je als je normale''strakke'spijkerbroeken die je normaal draagt eigenlijk al te strak worden en je nog niet genoeg buik hebt voor positiekleding?

Hoe los ik dit op?
 
Ik heb 2 broeken een maatje groter dan normaal gekocht. Je zal misschien wel denken zonde van je geld, maar na de zwangerschap kon ik deze broeken wel aan en mijn eigen normale maat broeken nog niet. (en nu bij mijn 2e zwangerschap (12wk) draag ik de broeken weer)
Dus kwamen toch nog een keer van pas.

Groetjes mosy
 
je kan ook aan de ene kant(van het knoopsgat) een stukje knoopsgatenelastiek maken. dan blijft die nog 2 mnd passen met de rits open maar dan moet je er wel een lange trui oid overdoen.
 
hey hoi!


Ik liep zelf in van die broeken die je met een touwtje vast kan maken van boven.
Maargoed dat was ook in de zomer,weet niet of ze ook ''winterbroeken'' daarvan hebben hoor,haha.
Wat je ook kan doen is je knoop open zetten en er een elastiekje tussenbinden,hoor wel meer vrouwen die dat als overbrugging doen.
Ik hoop dat je er uitkomt!

Een fijne zwangerschap verder!


groetjes
 
Lekker een trainingsbroek aantrekken af en toe of eventueel je broeksknoopje open laten staan.
Het wordt nu toch winter, dus je kunt er een lange fleece-trui over doen bijvoorbeeld.
Of je koopt wat wijdere broeken die jenaje zwangerschap ook nog aankan.
Bv: logg-broeken van h&m.

Groetjes van Patricia
 
Gewoon een haarelastiekje door het knoopsgat frummelen werkt ook goed. Met een buikband die onder je t-shirt uitsteekt (ziet eruit alsof je er nog een shirt of hemd onder draagt) kun je het gat tussen shirt en broek opvullen en het elastiekje verhullen.
 
Terug
Bovenaan