positie kleding

Je kan broeken kopen met een elastieke band die helemaal rondom is dus niet alleen zo'n buikstuk (ga eens bij H&M kijken) deze kan je snel aan en ook na de bevalling kan die die nog een tijdje dragen tot je weer in je eigen kleding past.
 
Bij de Prenatal heb ik een erg leuke spijkerbroek gekocht die laag op je buik zit en ik heb al een positie broek gekocht die ik dan wel helemaal oprol.Mijn eigen kleding kan ik ook net niet meer aan maar mijn buikje past ook nog niet in positie kleding vandaar deze keus.
 
Er zit heel veel verschil tussen zwangerschapskleding. Ik heb tot een maand of 4 mij gewone heupjeans nog kunnen dragen. Die zat gewoon lekker laag en toen dat niet meer meerekte heb ik een heupzwangerschapsbroek (van Noppies)gekocht bij een babyspeciaalzaak en ik ben nu 33 weken en ik kan die nog steeds aan omdathij laag zit met een grote elastische band. Echt heel wat anders dan de positiebroeken met zo'n grote buik erin. Daar heb ik er 1 van maar dat zit mij nog steeds niet lekker. En inderdaad bij prenetal kun je volgens mij ook goed slagen en ook niet duur.
 
Ik ben met twee van mijn goede spijkerbroeken naar een kledingmakertje gegaan en die heeft aan beide zijkanten een stuk (een half rondje zeg maar) eruit geknipt en daar rekbare donkerblauwe stof ingezet. Voor mij was dit de perfecte oplossing!! En kostte 10 euro, alleen hij kan het niet ongedaan maken. Maar ik had wel nog mijn lekkere broeken aan tot 7 maanden zwangerschap. Toen begonnen mijn benen en heupen wat voller te worden...tja....maar een spijkerbroek van Noppies gekocht. Ik had het trouwens ook met een nette zwarte broek gedaan.
Kijk ook eens op marktplaats.nl!
 
Terug
Bovenaan