positie kleding

Passen jullie nog in jullie gewone kleding? Omdat ik de afgelopen weken zo vreselijk misselijk ben geweest deed mijn buik zo`n pijn dat ik er geen gewone kleding aan kon verdragen. Mijn darmen waren helemaal opgezet en een broek met riem voelde zo vreselijk vervelend dat ik alvast weer mijn positie kleding tevoorschijn heb getoverd. Doe er wel een buikband om anders zakt de boel maar dat doe ik dan onder mijn shirt zodat niemand het nog ziet, hihi. Niet dat dit wondertje nog een groot geheim is maar vind mijn buikje nog te klein voor een buikband, het lijkt nog niet echt heel erg mooi....
 
Ik heb een zoontje van 11 weken nu en draag nog steeds mijn positiebroeken. Je moet gewoon dat dragen wat jij comfortabel vind en als de buikband goed blijft zitten kun je hem prima dragen. Als je bang bent dat je er te veel aandacht mee trekt ( had ik in het begin) kun je bijv dezelfde neutrale kleur shirt/trui eronder dragen. Ik heb zelf een extra ondersteunende band gehad omdat ik last kreeg van bandenpijn. Deze helpen ook tegen bekkeninstabiliteit.
 
Terug
Bovenaan