Positiebroeken..een hel!!!

hallo dames,

nou ik had dinsdag EINDELIJK een leuke positie broek te pakken bij miss etam..knelt ie bij mn buik!! nouja..ik vraag me ook echt af waar het verstand zit met zoon broek maken ??
alle jeans positie broeken die ik nu heb knellen op hetzelfde punt en dat is waar de jeans overloopt in de band zeg maar..
nu loop ik dus in jogging broeken of jurkjes met een legging eronder,dat zit wel confortabel..maar toch baal ik ontzettend omdat ik een jeans gewoon super leuk vind!
ik moet ook zeggen dat ik normaal maat 44/46 had in mijn broeken en die is gegroeid naar een 48..dus een maat groter zit er ook niet in!

hebben er nog meer last van dit probleem ?

liefs kim 29wkn,5dgn

Hier hetzelfde ook met spijkerbroeken. Vind ook dat ze ontzettend drukken op de overgang van de broek op de band voor je buik. Einde van de dag ben ik altijd wel blij als ie weer uit kan.
Maar heb normaal ook maar 2 spijkerbroeken. Heb ze naar het werk normaal ook nooit aan. Dan heb ik van die nette zwarte broeken, of met een streepje. Maar het klopt wel ja.

Hier ook iemand die baalt van de spijkerbroek. Ik heb er ook 2 bij miss etam weg.( heb dezelfde maar als jou kim)
Ik heb een donkerblauwe en indd die knelt ook bij de overgang van broek naar buikband. Ook heb ik toen een lichtblauwe weten te bemachtigingen en daar heb ik dat niet bij.( komt ook bij miss etam weg)
Verder loop ik thuis veel in een huispakbroek of net als marinally in een nette zwarte broek met streepje. Verder draag ik ook jurkjes met leggings. Maar ook ik ben blij als ik 's avonds die spijkerboek uit heb. Soms erg frustrerend.

Liefs marielle

Ik vind de meeste broeken ook totaal niet lekker zitten. Inderdaad bij de overgang knelt het. En een maat groter zakt af. Hier ook eigenlijk altijd zwangerschapslegging met jurkje of tuniek.

Ja! Vre-se-lijk, ik heb zo'n over de buik broek en die zit ideaal. Maar die broeken met band, dat knelt, zit of te strak of zakt af.... Het is niet leuk :-( Ik had daar de vorige keer toch een stuk minder last van, maar ja, dat waren over het algemeen zomerbroeken.
Ik ben zelf niet zo klein met van die lekkere dikke beentjes, en vind tunieken met een legging bij mij belachelijk staan, dus dat is geen optie.

Ik heb 1 spijkerbroek en die is van mammalicious en die zit best prettig. Misschien een optie? Het duurde wel ff voordat ik een fijne vond. Andere stoffen zijn wel soepeler dus dat zit nog prettiger.
We mogen nog 3 mnd, dus het is wel fijn om prettige kleding te hebben ;-).
x Taraneh

ik draag alleen huispakken of leggings ik moet er niet aan denken om een een strakke knellende broek aan te hebben,ik hebntoen ook 2 positiebroeken gekocht bij miss etam,en die zaten wel lekker maar dat waren geen spijkerbroeken.
Verder intreseert het me niet echt wat ik aan heb,ik ben toch altijd thuis,[normaal ben ik gek op kleren maar nu even niet]
groetjes

ik heb er (nog) geen last van!!
draag wel positiebroeken heb de meeste van noppies heb een kei leuke 3 kwart heupbroek met dan een band tot over je buik!!
zelf zit ik in maat 40/42 en vind persoonlijk dat er toch erggg veel te vinden is wel!!

Ik heb een stuk of 4 spijkerbroeken en een stuk of ... (oeps....7) normale zwarte/blauwe nette broeken met en zonder krijtstrepen enzo...

Terug
Bovenaan