Positiebroeken..een hel!!!

Ik heb een broek van baby dump (mamalicius) Ofiets gekocht en die zit als gegoten!! Niemand ziet dat t een positie broek is!! En zit ook heel laag op mn heupen zoals de normale jeans maar wel een grote band erboven lekker joh die broek!!!

Ik heb wel moeite met pantys en leggings daar kan ik geen lekkere van vinden... !!!

Broeken van gewoon grote maten merk X-two.... soepele stof, nette broek en toch hoge taille.... helemaal geweldig... ik heb in het begin 1 spijkerbroek bij Miss ETam gekocht; waardeloos, inderdaad zelfde euvel als jullie.... knellende op de buik... ik had er 1 gekocht en 2 weken geleden nog 1... omdat ik ze na de zwangerschap voorlopig ook nog wel draag wegens een geplande keizersnede... dus dan wil je ook geen geknel op je buik......

Hier nog broeken van de vorige zwangerschap.
Ook van miss-etam, en er is er 1 die knelt idd.
Soms heb ik gewoon nog mijn spijkerbroeken aan, die zitten lekkerder als die ene.

Ik kan geen broeken meer aan, ik ben helemaal over op leggings en jurkjes! Sinds 2 weken pas ik er niet meer in, ook omdat mijn kont is gegroeid!!!! GRRR.
Maar ja, wat leuke jurkjes en een stretch rokje gekocht bij de miss etam, daarin hou ik het wel uit tot de bevalling..

Groetjes Linda

Ik heb een spijkerbroek gekocht bij prenatal, en die zit werelds.
Op mn werk hebben ze liever niet dat we in jeans lopen, jammer genoeg, want mn andere broeken zitten minder lekker en die leggings vind ik totaal niet lekker zitten.

Groetjes Pauline (31w)

Terug
Bovenaan