Positief en negatieve ovu test.

<p>Hoi dames, </p><p>Even een vraagje: ik heb deze maand ovulatietesten geprobeerd van sensitest (in de avond) en CB (in de ochtend). (Door omstandigheden heb ik er 2 tegelijk gebruikt). Nu lijkt sensitest positief te zijn (geen dikke vette knalstreep, maar wel een hele duidelijke verdikte streep). Ik had voor de (wat ik denk) positieve test ook klachten van buikpijn. Dus dit zou kunnen kloppen met de uitslag.  Echter is CB steeds negatief geweest. Nu mijn vraag: heeft iemand dit ook gehad? Dus een ovulatietest positief en een andere ovulatie test van een andere merk negatief? <br />Liefs, Nien</p>

Ik heb dit niet gehad, maar weet wel dat je LH-gehalte (dat meet de ovulatietest) rond 12.00 het hoogst in je urine is. Dus het zou kunnen dat als je het ene merk in de ochtend doet, dat die je piek net mist, terwijl de test in de avond wel je piek ontdekt. 

Ik denk dat de 4de en 5de positief zijn of zou het streepje nog donkerder moeten zijn? Want daarna loopt het weer af. Bij welke van deze 2 testen had je ook een negatieve test?

Als je bij sensitest uitslagen kijkt zijn bij sommige mensen de positieve test donkerder maar er zitten er ook zo bij zoals ze bij mij zijn. En dan staat er ook bij dat het positief is. Ik heb geen positieve CB gehad. CB was in de ochtend dus negatief. En Sensi (de positiefste die erbij staat in het rijtje) was savonds om 17.30 positief. 

Terug
Bovenaan