Positief en negatieve ovu test.

Volgens mij zijn ze ook geen van alle positief, waarschijnlijk is de cb daarom ook negatief. Ik zou nog even doorgaan met 

Oeps te vroeg verzonden. Ik wilde dus nog zeggen dat je nog beter even door kan gaan met testen. Precies wat benb zegt de testlijn moet even donker of donkerder zijn als de controlelijn en dan is hij positief.

weet ook iemand hoe het zit met de clearbleu testen zijn die smorgens net zo betrouwbaar als bijv. Midden op de dag? 
ivm werk kan ik alleen smorgens of savonds testen. 

Dat ligt eraan of je test na je NOD.
Erna, kan ook 's middags, maar als je voor je NOD test, is het niet zo betrouwbaar om 's middags of 's avonds te testen.

CB ovu testen kunnen elk moment van de dag. CB zwangerschap testen voor je nod is in de ochtend het beste. Na je nod maakt het niet meer uit. Maar is dat niet voor elke test hetzelfde? Je kan ook even contact opnemen met sensitest omdat op het voorbeeld de testlijn idd lichter is dan de controle lijn. Bij jou zie je 2 wat donkerder testen maar daarna loopt het weer af. Wat hierboven ook al wordt gezegd zou ik voor de zekerheid toch doorgaan met testen en misschien volgende maand 2x testen ochtend en middag dan weet je zeker dat je het niet mist. En voor de zekerheid toch proberen het af en toe gezellig te maken haha

Wat ze bij sensitest bedoelen met die lichte positieve test is dat een kant van de testlijn net zo donker is als de controlelijn. Het kan dus inderdaad zo zijn dat de test positief is maar dat de testlijn niet zo dik is als de controlelijn. Bij jouw testen lijkt dit op de foto echter nog niet positief. Misschien dat de ene kant van de testlijn in het echt wel even donker is, maar dat is dan op de foto niet zichtbaar. Daarnaast zijn je meest donkere testen erg doorgelopen. Heb je je wel aan de tijd in de bijsluiter gehouden? Want het lijkt alsof er misschien teveel urine op gekomen. Ik zou misschien nog even doortesten, het zou kunnen dat je piek nog komt.  

Bedankt voor jullie tips allemaal. Mijn CB was vanmorgen positief. Ben benieuwd wat Sensi straks laat zien. ;)

Terug
Bovenaan