Positief, negatief en een bloedtest!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb gisteravond een Clearblue test gedaan! Hartstikke positief! Ook mijn man en moeder hebben het gezien. Dus ik ben niet gek! Vanochtend mijn plasje bij de dokter gebracht en: NEGATIEF!!!
Nu heb ik zojuist bloed laten prikken en weet ik mogen de uitslag. Kennen jullie mensen die ook pas na de bloedtest zwanger bleken te zijn?
Superspannend allemaal!

Liefs,
Camel

Hoi Camel,

Jeetje wat spannend!!!!!!!!!!!!!!

Kan je echt niet verder helpen met je vraag? Ken dit nl. niet.

Maar wat geweldig zal het zijn als je Positieve test morgen uitkomt!

Wat ik je wel kan vertellen is dat ik ook altijd Clear Blue ( en Kruidvat ) testen gebruik en deze waren( en hopelijk zijn)  voor mij altijd wel heel duidelijk.

Nog heeeeeeeeeeeeel ff wachten nog. Duim voor je.

Groetjes mamabinck.

Dan kan je nog niet gelijk blij zijn. Nu maar hopen op een goede afloop. Ik zal voor je duimen.
Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap 3 testen zelf gedaan. Ik had een regelmatige cyclus van 37. De laatste thuistest met 45 dagen gedaan. Nog steeds negatief. Maar ik voelde me wel zwanger. Toen een test bij de dokter. Nog steeds negatief.
Weer een week gewacht. Dus ondertussen dag 53 ofzo. En ja, toen wel positief. Achteraf bleek dat ik al 1,5 maand in verwachting was.
Mijn verhaal is wel anders als die van jou, maar ik wil je hiermee aangeven, dat zolang jij niet ongesteld bent en je het gevoel hebt dat je zwanger zou kunnen zijn,   je hoop moet blijven houden.
Meid, heel veel sterkte en succes op deze hele lange en winderige dag.

Gr. Pam

hoi hoi
een vriendin van mij had dit ook,eigenlijk precies hetzelfde als jij.en die was na twee bloedtesten echt wel zwanger.laat je het even weten ben heel erg benieuwd?
liefs sil

Natuurlijk laat ik het weten! Ik moet morgenochtend voor half 11 bellen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet zo is. Heb vorige week overgegeven. Heb hele, zere opgezwollen borsten en spontane huilbuien. Op dit moment slik ik medicijnen, misschien dat het daar mee te maken heeft. De doktersassistente vroeg of ik het streepje niet HEB willen zien.... Mijn man en moeder hebben het ook gezien. Ik heb normaal een cyclus van 26 dagen en had dus afgelopen zaterdag ongi moeten worden. Niet dus.... En ik heb ook niet het gevoel dat de red devils in aantocht zijn. Het zou me zo ontzettend tegenvallen als het niet raak was. Voor mijn gevoel kan het niet anders dan raak zijn. Maar ik moet oppassen dat ik niet TE enthousiast word. Maar het geeft me toch een positief gevoel dat er meer mensen zijn die pas na meerdere bloedtesten positief zijn. Duim alsjeblieft met me mee. Morgen moet ik werken. Maar zodra ik een gaatje heb, laat ik het weten.

Liefs,
Camel (ronde 17 inmiddels, 30 jaar!)

Wat super spannend voor je zeg...
Ik ga zeker voor je duimen.

Hoop morgen de uitslag te lezen!!!

Groetjes, Mar.

Hoi Camel,
Wat spannend zeg! Ik wens jullie heel veel suc6 en natuurlijk duim ik voor jullie! Liefs Lientje

Hoi Camel!!

Zit vol in spanning op je berichtje te wachten... Weet je inmiddels al iets meer?

Ik blijf voorlopig nog ff duimen.

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan