Positief, negatief en een bloedtest!

HET IS RAAK! Had het jullie al eerder willen vertellen maar het is razenddruk op mijn werk! De assistente van de dokter feliciteerde me! Er was duidelijk verhoging van bepaalde hormoonspiegels in mijn bloed. Ik kan het nog niet geloven dat er EINDELIJK zo'n klein wondertje in me groeit!

Maandag ga ik naar de dokter voor een gesprek. Alleen mogen ze op mijn werk nog niets weten! Zit in mijn proeftijd! Heb net een nieuwe baan. Niet erg handig. Maar we waren al 2 jaar bezig en het lukte niet en nu opeens wel!

Glitters voor jullie allemaal!

Liefs,
Camel en ukkepukkie!

Hoi Camel,

GEFELICITEERD!!!!

Heb gisteren gereageerd op je berichtje en duimde met je mee!!!.

Fantastisch nieuws zeg.

Ik vind het heeeeeeeeeeeeeel geweldig voor jullie.

Geniet ervan en groetjes van mamabinck.

Wauw Gefeliciteerd!
Dit geeft een mens weer moed... Ik zit met hetzelfde namelijk. Vorige week 2 positieve testen, deze week 2 negatieve. Ik heb ook gisteren bloedgeprikt en hopelijk krijg ik maandag  daar de uitslag van.  Geniet van je zwangerschap!

Echt helemaal super!!! Van harte gefeliciteerd en nu saampjes lekker genieten!!!! Liefs Lientje

Ohw wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  GEFELICITEERD, en een fijn weekend!!

Geniet!

Hallo,
mijn vriendin is waarschijnlijk zwanger en heeft het laten testen bij de huisarts en hoe alles er uit ziet en na het kijken wanneer we seks hebben gehad is dat ze nu al 3 a 4 weken zwanger is? de test van de huisarts is zeker een aanrader!

Terug
Bovenaan