Positief of voorgedrukte streep?

Ja ik had het inderdaad verkeerd gezien hahaha.Poeh dat lijkt me heel eng een bbz. Snap dat je dan bang bent op nog 1. Maar misschien was dit een gewone innestelingsbloeding?! Wanneer was de bloeding? Op maandag ook echt?

Ik had die deze zwangerschap namelijk ook. Dacht ook ongesteld te zijn geworden donderdag voor het slapen gaan, maar het bleef licht en ook maar 2 dagen. Zaterdagmiddag was het ineens over. Zondagochtend met ochtendurine spotte ik toen een heel licht streepje. Wel donkerder dan deze.
Ik zou snel met ochtendurine testen! Je bent nu een paar dagen later dus dan hopelijk een duidelijkere streep!
En als het inderdaad positief is kun je altijd de verloskundige bellen voor een hele vroege echo om de locatie te bepalen. Een vroegere bbz lijkt me altijd een indicatie voor een extra echo.

Ik blijf iig duimen!! ??☺️
 
Truus dankjewel! Jij alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb nog eens getest met een ander merk en die bleef helemaal wit. Dus voor mij geen kruidvat testen meer haha.
 
Lola K ik heb nog eens getest met een ander merk en die bleef helemaal wit. Voor mij ook geen kruidvat testen meer, die zijn echt onduidelijk. Ik gebruik nu easy@home testen. Die kosten 50 cent per stuk en zijn veel duidelijker.
 
Terug
Bovenaan