Positief op Corona en geplande keizersnede

Wat een ellende.<br /><br />Ik ben positief getest op Corona en heb maandag mijn keizersnede gepland staan. Zaterdag dan al opname in het ziekenhuis, en na de ingreep minimaal 3 dagen blijven.<br /><br />Vandaag het nieuws gekregen dat mijn man niet in het ziekenhuis mag komen (vermoedelijk ook positief). Dus dat ik er hoogstwaarschijnlijk alleen voor sta.<br /><br />Ontzettend boos en verdrietig dat dit zo allemaal moet.<br /><br />

Ach jeetje, wat schrikken en wat vervelend! Is de keizersnede vanwege corona of was deze al gepland? In de meeste ziekenhuizen was een tijd terug het beleid dat je partner wel bij bevalling mocht zijn, zou dit goed navragen en eventueel ook in andere ziekenhuizen in de regio. Heel veel sterkte, maar ook heel veel geluk toegewenst!

De keizersnede stond al gepland vanwege andere medische redenen. Ik moet helaas naar dit ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling sta van meerdere disciplines. Arts is heel resoluut, dit is het beleid en daar gaan wij niet van afwijken!

Nee wat naar!! Ik weet natuurlijk je medische redenen niet, maar kan de keizersnee misschien een paar daagjes uitgesteld worden? Ik vind het wel heel raar dat je partner niet bij de bevalling mag zijn... Het is niet niks om een kindje te krijgen.

O wat vreselijk zeg! Kan de keizersnede niet een dag of 3 uitgesteld worden? Of mag je man er bij de bevalling zelf niet eens bij zijn? Het lijkt me zo enorm eenzaam en verdrietig om dat alleen te moeten doen. Heeeeel veel sterkte, ik leef met je mee. Heb 2 jaar terug een keizersnede gehad en het is zo mooi en waardevol om samen te mogen doen, ik vind het vreselijk dat ze je man niet toelaten!

Terug
Bovenaan