Positief, pregnyl

Als dit dezelfde test is waarmee je eerder hebt getest ziet het er heel goed uit! Maar omdat je eerdere test uit zn case is gehaald durf ik je nog niet te feliciteren ;) 

Ik vrees dat ze een bloedonderzoek niet zomaar doen, en nu al helemaal niet.. maarrrrr als het dezelfde test is dan zeg ik toch gefeliciteerd hoor :) het streepje ks behoorlijk duidelijker! 
Laatste slag om de arm, gister heb je in de middag getest en vandaag met ochtendurine.. maar denk niet dat je dan alsnog zo'n duidelijk streepje zou plassen de volgende dag. Ik heb met mijn IUI wel 15 testen gedaan geloof ik haha.. 
Eerst de ovitrelle eruit en daarna wilde ik de oploop zien voor ik het kon geloven ;) maar denk dat het raak is voor je hoor! 

Niet heel lang, maar wel heftig. 
In mei gestopt, maar geen cyclus.  Vervolgens na onderzoeken ivm familiair pcos, is de diagnose pcos mrt vervroegde overgang gesteld. 
Vanaf januari in het zh. Clomid reageerde.ik heftig op in de zin va heel erg ziek. Gonal f en pregnyl deden hun werk wel in 1 keer.
Net het zh gesproken, die pregnyl.kan absoluut.niet meer aanwezig zijn  in mijn lichaam. Ga daar ook maar vanuit.

Terug
Bovenaan