Positief???

Heb je geen andere test liggen, van een ander merk? Ik vind dit er bij alle drie gek uit zien, het streepje moet veel meer naar het midden toe zitten. Lijkt mij in ieder geval. Dit zijn soort vlekjes ofzo op de strip. 

Ben het eens met jannekevs, hele gekke testen, streepje lijkt hoger te moeten zitten maar tegelijk lijkt de controle streep ook iets leger te zijn. 
Zag je ook iets voor hij opgedroogd was en hoelang na het testen heb je een foto gemaakt nu? 
Zijn dit de 2v5 van de Kruidvat? Of welke zijn dit, heb zo’n gekke vlekken nooit gezien daar.

Ik ben over tijd nu 2 dagen. En ik begrijp er niks meer van haha.... Ja ik heb een van Clear Blue gehaald en die ga ik maandag morgen doen. Heb wel bepaalde klachten al maar dat kan je je zelf natuurlijk ook aan praten..  Op de foto moeilijk er op te krijgen maar het stond er binnen de tijd er op. Snap er niks meer van ?

Ik ben over tijd nu 2 dagen. En ik begrijp er niks meer van haha.... Ja ik heb een van Clear Blue gehaald en die ga ik maandag morgen doen. Heb wel bepaalde klachten al maar dat kan je je zelf natuurlijk ook aan praten..  Op de foto moeilijk er op te krijgen maar het stond er binnen de tijd er op. Snap er niks meer van ?

Volgens mij zijn de testen niet positief. Het kan een vlek zijn, wellicht fabricage fout. Ik zou het over 2 dagen of morgen zoals je zegt weer proberen. Duimen dat hij dan positief is, zoals het hoort. 

Terug
Bovenaan