Positief?

Op de foto is de 2e streep wat moeilijker te zien. In real life zie je de streep duidelijker, maar alsnog heel licht.
Ik vond NOD een beetje lastig. Normaal heb ik op 11 dpo roze slijm, want een aankondiging is van mijn menstruatie en dan 2 a 3 dagen later breekt het echt door. Wat moet je dan als nod zien. Is dat dan vandaag (11dpo) of toch pas aankomende maandag als het goed door breekt...

@sillasv ow wat gek dat het nog niet donkerder is dan. Heb je wel met ochtend urine getest? Ik lees over al dat het na 48uur verdubbeld. Ik duim voor je! Hoop dat t voor ons beide goed uitpakt!

Daarnaast is het met een kortere luteale fase natuurlijk ook beter om even te wachten. Wanneer je een gemiddelde luteale fase hebt van 9 dagen bijv. heeft het hcg ook veel minder tijd om op te bouwen op wat jouw NOD is dan bij iemand die 'gewoon' twee weken na de ovulatie ongesteld zou worden.

Ik zie wel een streepje , als het een streepje is wat reageerd op het hcg hormoon kan je morgen ochtend wel een testje weer tegen aan gooien, laat je het even weten., hoop het voor je en ben stiekem
we benieuwd 

Hoi Vlindertatoo ik heb zojuist een nieuwe test gedaan de k2v5. En zie duidelijk wel lichtjes een streepje. Wel duidelijker dan die van gister?
Zelfs mijn man zag em!
Wel ben ik nog sceptisch hoor, maar normaal blijven de testen spierwit. Zit nu ook nog maar op 11 dpo. 

Terug
Bovenaan