positief....?

Hallo,

Daar ben ik weer!!!! Natuurlijk weer niets wijzer.....
De beste man vroeg zich af wat ik kwam doen. Hij zei het nog niet letterlijk, maar dat straalde hij wel uit. Hij zei dat hij nu (een week later) eigenlijk nog niet veel meer kon zeggen. Ik heb deze gyn gehad bij de keizersnede van mijn zoon er daarna niet meer. In iedergeval hij een echo maken. Hij wees iets aan wat een zwangerschap kon betekenen, maar dat kan hij pas over 3 weken met zekerheid zeggen. Over 3 weken moeten we dus weer terug.Weet dus eigenlijk nog niets. Afwachten is net als wanneer ik gewoon zwanger zou zijn en voor de eerste echo mag komen. Ik heb alleen dan wel een kleine geschiedenis dat ik al eerder ben geweest.
Helaas dus niets wijzer en weer 3 weken wachten. Pas dan kan er zekerheid zijn (of niet wat ook nogal eens voorkomt bij mij).
Ga maar eens wat te eten maken. Eetlust is trouwens wel wat minder nu. Ben wel erg teleurgesteld.

Groetjes,
Winnie

Ps blijf maar aan die positieve test denken, misschien dat dat wat is....

Wat vervelend dat je niet veel wijzer bent geworden.
Maar....een positieve test is volgens mij een positieve test.
En inderdaad heb ik begrepen dat ze bij een prille zwangerschap nog niet veel kunnen zien. Maar een beetje tact van een gyn kan natuurlijk geen kwaad.
Ik zou maar gewoon positief blijven en anders over een week of wat weer een test doen.
Krijg je misschien wat meer vertrouwen van.

Sterkte de komende drie weken...drie weken wachten is niet niks.
Ik zal voor je -en.

Liefs Britt

Wat vervelend dat je niet veel wijzer bent geworden.
Maar....een positieve test is volgens mij een positieve test.
En inderdaad heb ik begrepen dat ze bij een prille zwangerschap nog niet veel kunnen zien. Maar een beetje tact van een gyn kan natuurlijk geen kwaad.
Ik zou maar gewoon positief blijven en anders over een week of wat weer een test doen.
Krijg je misschien wat meer vertrouwen van.

Sterkte de komende drie weken...drie weken wachten is niet niks.
Ik zal voor je -en.

Liefs Britt

Haai Solleke,

Heb steeds je belevenissen met die testen zitten lezen.... Balen joh dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik zeg maar wel 1 ding: zolang die rode duivels er niet zijn.... We wachten af, vol geduld en ge-.

Hier weinig bebeurd.... Teminste, ben sinds woensdag stront misselijk Misschien wel een goed teken hoor, maar toch. Het is voornamelijk 's morgens. Begon woensdag en toen heeft het de bijna de halve dag geduurt. Donderdag ook beroerd en stront misselijk. Vandaag ging het al wel beter, maar vooral 's morgens niet in mijn doen. Wat kan eten vies zijn zeg als je misselijk bent. Als je nog evt. tips hebt? Hoor ik het graag van je. De gele vla helpt helaas niet, net als cola, melk en pepermunt.
Nog ander halve week en dan krijg ik de echo Manlief vroeg zich af of het wel kon dat de misselijkheid van zwanger zijn kon zijn.... Tja, ik heb het immers niet gehad bij de vorige zwangerschappen.
We wachten maar eens af.... Zoals gewoonlijk!!!!
Volgens mij hebben wij een abonnement op wachten. Denk je ook niet.
 Ze zeggen dat wachten altijd beloond wordt

Succes met wachten enne....
spreek je gauw????

Winnie

Hey Winnie, heeft even geduurd voor ik reageerde, maar hierbij dan toch! Wat zit jij toch in een raar sprookje of niet? Wanneer is precies je echo? Ben heel erg benieuwd! Ik hop dat alles goed gaat met je!
Wat die misselijkheid betreft: ik had steeds zo'n naar misselijk gevoel, hoefde niet over te geven maar was wel de hele dag beroerd. Vla hielp ook niet, ik at wel 's morgens wat beschuitjes. Maar ja, het blijft "lijden" meid, volgens mij is er verder niet zo veel aan te doen.
Hou je ons op de hoogte alsjeblieft?
Sterkte ermee!
Liefs Solleke

Hallo,

Wat een geweldig kat heb je onderaan je berichtje staan!!!! Hoe krijg je dat voor elkaar? Vind hem nl erg grappig
Tja, het blijft raar allemaal. Ik zit nu dus ook 's morgens aan de droge beschuiten. Brood krijg ik er dus al helemaal niet in.  
Morgen hebben we om 10 over half 3 de echo. Zal mij benieuwen wat de echo ons zal brengen. Vind het wel erg spannend en werd vanmorgen al zenuwachtig wakker      Eenmaal het besef dat het nog minimaal een dag was voor ik hoefde gingen die zenuwen langzaam aan weer weg.
Ben samen met zoonlief en zus met (2) kinderen naar het strand  geweest en dat geeft ook wel wat afleiding.
Ik vind het nog wel steeds balen dat je ongi bent geworden hoor    Had er ondertussen toch wel goede hoop over gekregen. Maar nu ga je toch wel voor het maart 2006 forum  
Het is weer een heel verhaal geworden....

Tot gauw....?

Winnie

Terug
Bovenaan