Positiekleding online kopen of toch in een winkel?

Hallo dames,

Een aantal maanden geleden heb ik hier ook al een onderwerp wat positiekleding betreft geplaatst. Ik doe namelijk onderzoek naar het aanbod van positiekleding omdat ik graag een eigen zaak hierin wil gaan starten. Mijn volgende vraag is (en heel belangrijk voor het marktonderzoek) Kopen jullie liever online kleding of gaan jullie liever echt winkelen omdat je het bijv. prettiger vind dat je kunt passen, de kleuren/materialen beter kunt zien, misschien een persoonlijk advies wilt of gewoon gezellig een dagje wilt winkelen? Er komen natuurlijk steeds meer winkels online en ik wilde wel eens weten wat jullie zwangere dames nu echt prettiger vinden, de online-shop of toch maar de echte winkel? Ik hoop op vele reacties hier op het forum of via de mail cati@live.nl

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Voor mij hetzelfde. IK heb een aantal kledingstukken online gekocht maar dit zijn dan wel jurkjes. Hiervan weet ik bijna zeker dat ze altijd goed zitten. Voor een broek of rok zou ik eerder naar een winkel gaan.
Groeten,
Thamar

Ik ga ook liever winkelen. Omdat daar ook een gezellig dagje aan vast zit.... Maar ik bestel heel soms ook online. Net zoals die zwangerschapshemdjes. Maar broeken enzo pas ik toch liever.

Hi,

Voordat ik ooit zwanger was heb ik ook met dit idee rond gelopen. Op een gegeven moment heb ik besloten hier niet verder mee te gaan.

Nu ben ik 33 weken zwanger (en 12 kilo aangekomen) en ik het enige wat ik gekocht heb is een mooie spijkerbroek en 2 nieuwe bh's (geen zwangerschapsbh maar gewoon grotere want ik wil me nog wel een beetje vrouw voelen). De overige kleding die ik gekocht heb is gewone kleding. De mode zit voor zwangeren erg mee (jurkjes, tuniekjes etc.). Ik vind het zonde van m'n geld om dit uit te geven aan zwangerschapskleding wat je maar even draagt. Verder heb ik veel kleding te leen gekregen maar die draag ik bijna niet.

Straks als ik bevallen ben en de eerste kilo's zijn eraf ga ik me helemaal gek shoppen in gewone kleding.

Doordat ik door mijn werk en hobby's bijna geen tijd heb om te gaan winkelen koop ik graag online. Wat mij heel erg tegenvalt is het verschil in de maten, nergens duidelijk aangegeven. of bijv maat 40-42 nou dat vind ik nog een ruim begrip en ja L bij het ene merk is echt een L bij sommige anderen is het een XL.
En ik vind ook dat je dood gegooid wordt met de tuniekjes, rokken en jurken. Maar een nette broek is nog een goede zoektocht online.
Dus als je zoiets zou gaan beginnen, ook een goede maattabel erbij zetten.

hoi
net als boven kleding dus ik wel zo snel via internet te kopen en als je makkelijk kan ruilen en je weet globaal je maat en je kan goed zien het kledingstuk op internet zou ik het durven,ruilen je gewoon om voor een maat groter of kleiner.
misschien zijn er wel mensen die via internet willen doen omdat ze niet gezien willen worden in de winkel.
ik kwam toen ook iemand tegen,maar met 9 weken zaten me broeken echt niet lekker meer.draag vaak strakke broeken.maar ik vond het niet erg dat ze me zagen.misschien andere wel.
succes ermee.
gr marjan

Terug
Bovenaan