Positiekleding online kopen of toch in een winkel?

Hoi
Ik koop mijn positiekleding vooral bij de winkels. Online kopen doe ik eigelijk niet omdat ik het dan niet kan passen.
Ik kreeg bijvoorbeeld eens het advies dat als je een positiespijkerbroek koopt, je hem gewoon in je eigen maat moet kopen.
Ik groeide tijdens mijn 2e zwangerschap al heel snel en mijn eigen spijkerbroeken zaten niet lekker meer. Dus ik naar een positiekledingwinkel om een broek te kopen. Normaal heb ik maat 40 dus ook nu kocht ik een maat 40 broek. Ik had hem wel gepast en hij zat goed. Maar nu ik 31 weken zwanger ben en ik zittend werk doe, zit hij dus niet meer lekker, de band van de broek drukt mij onderin mijn buik. De kleine zit er ook tegenaan te schoppen. Eigenlijk wil ik hiermee zeggen dat ik liever een maat groter had gekocht, die ik dan eerst in de boord kon verstellen met knoopjes, zodat ik hem later gewoon nog lekker kan dragen, zelfs met zittend werk. Nu loop ik op mijn werk met leggings en tuniekjes.....kan nu nog wel maar als het kouder wordt niet meer. Ik moet dus weer op stap voor die laatste paar weken.
groetjes mamajb
g

Hi,

Ik bestel zelden kleding online,ook mijn zwangerschapskleding niet. Het thuis passen is heerlijk, maar ik vind het ellendig steeds maar te bestellen en terug te moeten sturen. Ik heb heel vaak gehad dat modellen toch tegen vielen en zo. Dus koop ik in 95% van de gevallen de spullen toch liever in de winkel.

Gr. Tamara

Heerlijk hoor, lekker shoppen vanuit je luie stoel. Maar inderdaad soms vervelend om terug te sturen. Bij H&M is dat heel eenvoudig. Als je hoogstwaarschijnlijk dingen retour gaat sturen, dan kun je net zo goed van alles twee maten en meerdere kleuren bestellen. Je kiest dan gewoon uit wat je nodig hebt. Retoursticker op de doos en even afgeven op het postkantoor.
Veel succes!

Terug
Bovenaan