Positiekleding voor lange vrouwen

Hallo meiden,

Na een middagje shoppen ben ik toch geslaagd in het vinden van lange broeken.
Ook ik heb broeken gekocht van het merk vida dida. Een erg duur merk, maarja alles beter dan het komende half jaar er bij lopen als of het hoogwater is. De broeken hebben ook brede zoom, zodat je ze ook nog makkelijk een stuk langer kan maken mbv een valse zoom.

Groetjes Faxine

Hallo lange dames,
Ik ben zelf ook lang, 1.90 m., en heb een broek besteld op www.langerenzwanger.nl
Ik ben er erg blij mee want deze broek valt heel erg lang, de binnenbeenlengte is ongeveer 93 cm, dus je zou m eventueel zelfs nog kunnen inkorten of omslaan.
Echt een aanrader!

Hoi!
Ben 1,87 en bij mijn eerste zwangerschap geslaagd bij futurmaman (R'dam) en H&M, nu zwanger van de tweede, en ga woensdag lekker shoppen, mocht ik nog in een andere winkel lange broeken tegen komen plaats ik wel een berichtje!
Succes!

Ontzettend bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik had het echt nodig! Ik had namelijk nog een broek gevonden bij Prenatal die qua lengte goed zat maar toen ik hem naar m'n werk aanhad bleek ie gigantisch af te zakken (heb behalve lange benen ook een deuk waar normale vrouwen heupen hebben  dus blijft die broek nergens op hangen). Misschien dat deze over een maandje wel gaat passen. Het  drama was in ieder geval wel weer compleet haha! Zag mezelf weer de rest van de zwangerschap in joggingbroeken rondlopen. Binnenkort ga ik weer hard shoppen met jullie tips. Meer reacties blijven natuurlijk welkom. Ik laat het jullie weten als ik DE broek heb gevonden.
Nogmaals bedankt.

Liefs,

Marian

hoi!
Vreselijk irritant!! Niet alleen toen ik zwanger was maar ook in het dagelijks leven erger ik me suf aan te korte broeken. wat ik heb gedaan tijdens beide zwangerschappen is kijken naar de zoom. Te korte broeken met een lange zoom kopen, en thuis de zoom eruit halen, eitje! :)

Terug
Bovenaan