Positiekleding

<p>Hoi! Ik was benieuwd wanneer jullie zijn begonnen met het dragen van positiekleding.</p><p>En misschien heeft er hier nog iemand tips voor leuke winkels met positiekleding! Alvast bedankt!</p>

Rond 14 weken gingen mijn broeken strak zitten en ben ik toch vrij snel gaan zoeken. Tip: Zoek op marktplaats naar pakketten positiekleding! De broeken ben ik toen direct gaan dragen, de shirts/truien vanaf 18 weken dacht ik... Afwisselend met mijn eigen grotere shirts/truien. Sinds week 23 alleen nog positiekleding.. dat zit nu toch het lekkerste ;).

Met 10/12 weken kocht ik broeken van de h&m. Verder geen positiekleding aan gehad. Nu 38+5 en draag eigenlijk gewoon nog alles van mezelf. Behalve mijn blousjes. 

Ik heb drie broeken geprobeerd en die zaten allemaal verschrikkelijk. Gelukkig draag ik over het algemeen sowieso meer rokjes en jurkjes. 
Mijn gewone jurkjes kan ik nu nog steeds aan (34 weken) daarover heen lekker een vest of lange spijker blouse. 
Omdat mijn jurkjes nu met mijn buik wel steeds korter worden een paar bij gekocht bij prenatal en zeeman. 
Heb een leuke zwangerschaps tijgerlegging en eentje met strepen bij bon prix gekocht. Die zitten top. Net als de leggings en panty’s van de H&M. Die van de prenatal zitten dan weer waardeloos. Ik ging deze vanaf week 20 dragen ofzo
Weet niet welke maat je normaal hebt, maar je komt goed weg met 1 of 2 maten groter met normale kleding. Hierdoor is je keuze veel ruimer en goedkoper.
Shopze!

9 weken, heb toen besteld bij de wehkamp, omdat ik nog geen winkel in durfde omdat nog niemand ervan wist.. Mijn lagere broeken pas ik nu nog wel, nu 11 weken. 
Daar heb ik een broek van c&a gekocht en een van supermom. Die laatste is echt een aanrader! 
Shirts koop ik via Mp, heb er al een paar gescoord, met broeken vind ik dit niet zo prettig, die banden zijn dan toch al wat uitgelubberd. Ik kan mijn eigen positiebroeken van eerdere zwangerschap ook niet meer aan om die reden. 

Ik ben begonnen na 3 maanden, toen begonnen de broeken pijn te doen bij mijn buik. Ik vind dat de H&M leuke en betaalbare positiekleding heeft, maar ook Noppies (in de sale) en de Wehkamp

Ik ben met 10/12 weken begonnen met het dragen van broeken. Ik was in de zover hoogzwanger, dus heel veel jurkjes gedragen. Alles besteld bij de wehkamp, bijna alles in de uitverkoop  

Terug
Bovenaan