Positiekleding

Ik ben rond 21 wkn mijn eerste positiebroek gaan dragen. Jurkjes ed heb ik nu (28 wkn) nog steeds mijn 'nomale' aan. Shirts en truien afhankelijk van het model. Een aantal worden toch wel erg kort aan de voorkant anders haha. Maar ruimere truien heb ik nu nog steeds gewoon aan.
Ben zelf prima geslaagd op marktplaats. Ik vind dat zelf fijner dan normale kleding in een grotere maat kopen; dan is het afhankelijk van het model of het nog wel staat. Spijkerbroeken draag ik nu van Noppies, een van de weinige merken die kleinere maatjes hebben (online maat 26, yes haha)

Ik heb denk ik met een week of 14 mijn eerste zwangerschaps broek en legging besteld bij de h&m. Nu bijna 20 weken, spijkerbroeken passen me niet meer maar ik draag nog wel gewone leggings, stretch flared broeken en jurkjes. Ik vind het zonde veel zwangerschaps kleding aan te schaffen die ik daarna niet meer draag en het kan nu nog prima zo. Asos heeft ook een geweldige maternity lijn! 

Ik heb via Marktplaats een pakket kleding gekocht van iemand. Vond het onzin om vanalles nieuw te kopen. Ik moest vanaf een week of 10 langzaam over op zwangerschapsbroeken/leggings, vanwege tweeling. ;) Toen kreeg ik mijn broeken echt niet meer dicht. 

Terug
Bovenaan