Positiekleding

<p>Gewoon uit nieuwsgierigheid: zwangerschap brengt kosten met zich mee. Zo ook de positiekleding. Betalen jullie dit gezamenlijk of draai jij als vrouw alleen voor de kosten hiervan op?</p><p>En daarnaast, waar halen jullie je kleding? Ik weet dat h&m, topshop , asos en prenatal enigszins leuke en betaalbare kleding heeft. Maar verder?</p><p> </p>

Ik heb wat voor mijn verjaardag gevraagd. Lekker met mijn moeder gaan shoppen. Verder zelf nog een broek en twee shirts gekocht. Alles bij de Prenatal. Via Etsy heb ik nog twee grappige shirts in Amerika en Canada bestemd. Ik hoefde deze winter geen andere kleding te kopen dus dat vond ik wel zo eerlijk. Verder kan ik nu met bijna 38 weken mijn tanktops van de Sting en een paar gewone shirts gewoon nog aan. Koop dus vooral niet te veel. Afgelopen winter heb ik veel tanktops met vesten gedragen. Van een vriendin heb ik een positie zomerjurkje en korte zwangerschapsbroek geleend. Voedingsbehas en voedingshemdjes hebben we trouwens wel samen betaald.

Ik heb mijn kleding zelf gekocht, niet van de gezamenlijke rekening. Heeft ook te maken met verdeling van kosten voor huis enzo, dus voelt een beetje als linker broekzak, rechter broekzak. 
Wat betreft nieuwe dingen aanschaffen, heb ik me erg ingehouden. Ik heb 3 broeken (2 H&M, 1 Lidl) en een stuk of 6 shirtjes (vooral Lidl). En een simpel jurkje (lidl), waar ik heel ver mee kom. Erover draag ik truien die ik nog pas of een vestje. Ik zie er dus ongeveer elke dag hetzelfde uit, maar dat boeit me niet zo, komt na de zwangerschap wel weer. Tot een week of 28 droeg ik nog veel jurkjes, gewoon van Hema met stretch. Zo had ik voor nog geen 30€ een prima jurkje, wat ik eventueel na de zwangerschap nog aan zou kunnen. 

Heel veel broeken en jurkjes geleend van een vriendin. Verder zelf wat dingen gekocht, gewoon aanbiedingen. Gestreept shirtje voor 4 euro bij h&m en nog wat bij esprit. Winterjas (prijsfoutje) 13 euro bij h&m. Tanktops kan ik ondanks mijn hele dikke buik nog steeds aan. En verder draag ik veel jasjes of open vesten. Maar wat ik zelf gekocht heb, heb ik van mijn eigen rekening gedaan, want ik koop tenslotte ook geen andere kleding.

Zowel mijn positiekleding als voedings bh’s koop ik zelf! Ik heb wat shirts bij h&m en zalando besteld en broeken heb ik bij prenatal gekocht. 
Ik vind het zelf belangrijk om er leuk uit te zien dus bepaal ik zelf wat het kost.

M'n broeken had ik van Prénatal en via Wehkamp. Shirts en korte broeken had ik een aantal via marktplaats en nog een aantal bij de h&m. Bh's tijdens de zwangerschap bij de Hunkemöller. Voedingshempjes en bh's van Prénatal. Wij hebben alleen een gezamenlijke rekening, dus gewoon daarvan betaald. 

Veel kleding via de wehkamp en h&m gekocht, ook wat van asos.
De kleding betalen doe ik zelf, geen idee waarom mijn vriend mee zou moeten betalen doet hij anders ook niet.

Terug
Bovenaan