Positiekleding

De meeste kleding heb ik bij bonprix besteld. Fijne positie broeken hebben ze daar ook. Ik betaal het zelf. Dat doe ik automatisch eigenlijk. Niet over na gedacht. Normaal betaal ik mijn kleding ook zelf dus sja.. waarom dit dan niet. Ik heb pas geleden wel een hele lading positiekleding cadeau gehad van mijn vriend. Dat vond hij leuk om te geven en daar zeg ik geen nee tegen dan haha. 

United wardrobe. 2de hands en veilig en goedkoop. Ik raad je aan vooral kleding aan te schaffen die je ook aan kan zonder zwanger te zijn. Zoals hele elastische kokerrokken en jurken zijn mijn favoriet. Als ik kijk naar wat ik echt veel heb gedragen aan positie kleding zijn het dan ook de pantys en malliots. En 1 goede positie broek is ook wel fijn al kom ik ook daar met 38 weken niet meer in. Maar voor de tijd ervoor was het de moeite waard. Vond broeken van h&m fijn

Ik ben in januari uitgerekend en zag dat ze bij de prenatal winterjassen in de sale hebben en bij Sans online nog wat jurkjes, truitjes etc in de sale...Denk dat ik basics van ons gezamelijke rekening ga betalen en wat 'onnodige' dingen zelf ofzo...nog helemaal niet over nagedacht.

Mijn man kwam er zelf mee dat hij mee wilde betalen aan positiekleding omdat ik dat extra nodig heb door de zwangerschap. Ik zelf had er niet over nagedacht en had al het een en ander zelf gekocht. Omdat ik hoogzwanger de zomer in ga straks heeft mijn man een airco besteld. Hij betaald de airco en ik mijn kleding. 
Zwangerschapssport/cursus betalen we samen. 

Wij hadden voor we een kinderwens hadden afgesproken dat alles wat daarmee te maken heeft met de gezamenlijke rekening te doen. Dus ook positiekleding e.d. mag van de gezamenlijke. Al doen wij echt letterlijk alles met de gezamenlijke. Ook spaargeld op de gezamenlijke. Het enige wat niet met de gezamenlijke gaat is studieschuld en telefoonabonnement.

Het grootste gedeelte van mijn zwangerschapskleding is betaald van de gezamenlijke rekening. Mijn man vond het onzin als ik dat zelf ging betalen. Uiteindelijk de basis van de gezamenlijke rekening gedaan en extra dingen van mijn rekening

Ik heb mijn kleding bij de Noppies gehaald. Grotendeels ook gewoon in de sale. Bij mij was het wel even een uitgave. Maar er zitten een aantal hele leuke jurkjes en shirts bij die ik ook na de bevalling nog prima kan dragen. Omdat ik voor mijn werk ook pantalons en jasjes moet dragen is het bij mij wat lastig omdat ik dus zowel jeans als pantalons moet kopen. Ik betaal het zelf maar mijn man heeft juist daardoor weer meer gestort op de gezamenlijke rekening voor het huishouden omdat ik die uitgaven had dus een beetje vestzak, broekzak. Mijn colbertjes en vestjes kan ik nog gewoon aan ze hangen iets verder open maar dat is niet erg. 

Ik heb wat kleding via zalando besteld. Wilde er niet te veel aan uit geven en ze hadden een paar goede aanbiedingen. Heb 2 nette jurkjes gekocht voor rond de 30 euro. Wel nog een vestje gekocht voor erover maar die kan ik na de zwangerschap ook aan. Daarnaast 3 shirtjes en 1 broek (nog niet gedragen). Verder probeer ik zo lang mogelijk mijn normale kleding te dragen. De meeste ‘normale’ broeken passen gelukkig nog steeds met 21 weken. 
wij hebben alleen een gezamenlijke rekening.

Terug
Bovenaan