Positiekleding

Toevallig heb ik vandaag een badpak gekocht van Noppies.
Eerder had ik er ook nog niet van gehoord hoor.
Bij Prenatal hebben ze ook erg leuke kleren hoor, en idd bij Miss Etam ook.

Enne Nathalie, hoe gaat het met jou meid?? Al enig teken van de rd's??

Groetjes Debby.

Hier nog geen rd-tjes te bekennen. Vandaag is mijn NOD
Waar zit Noppies eigenlijk? Volgens mij hier (Drenthe) niet in de buurt, heb er nog nooit van gehoord.

Gr. Nathalie

Eej Nathalie, ik heb het toch ff volgehouden om in me boeken te zitten. (leerboeken voor school)
Kijk eens op www.noppies.com daar kan je het allemaal zien. Ze hebben ook hele leuke babykleding maar wel prijzig!!

Nou k ga slapen, trusten

Ha meiden,

ik heb mijn positiekleding bij C&A en H&M gekocht. Broeken bij C&A (andere broeken waren of te kort of te wijd, en bij C&A kosten ze ook niet zo veel, 30 Euro ofzo), truitjes enzo bij H&M. En vooral van die overslagtruitjes en die zijn echt superhandig: ben ruim 2 weken geleden bevallen van een dochter en geef BV, maar de truitjes kunnen gewoon 'over de borst naar beneden'. Nix zitten met een blote buik dus... Echt een aanrader, en ze kosten niet veel.

Succes met zwanger worden en met inkopen doen.

Groet, Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

hoi dames

noppies heeft geen eigen winkel maar is te koop bij de grotere prenatalwinkels en in boetiekjes maar dat kun je inderdaad op de site vinden.
die babykleertjes zijn ook super schattig ja.

Hoi,

Voor mij is het ook nog een beetje vroeg, ben immers nog niet zwanger.
Maar was laatst wel aan het neuzen op het internet en zag dat je bij www.wehkamp.nl ook positiekleding kan kopen, ook van Esprit.

Hopelijk kunnen we allemaal snel gaan winkelen!

Groetjes Ellen

Hoi iedereen,

Leuk dat jullie allemaal zo entausiast reageren.

Koop niemand van jullie kleding 2de hands?
Of neem je mischien iets over van een zus of vriendin?

En hoe zit dat nou precies met de maat?
ik heb 38/40 blijft dit dan met positiekleding ook zo?

En wat is het verschil met een zwangerschaps BH en een gewone?

veel vragen he!

Morgen testen en nog geen RDtjes in zicht!

grt
Anita

Oh spannend Anita, morgen testen. We duimen voor je

Ik weet ook niet precies hoe het zit met positie kleding en maten. Denk dat we daar beetje bij beetje moeten achter komen als onze buiken groeien, of anders gewoon vragen in de winkel en passen. En er zijn hier vast wel mama's die voor hun 2e, 3e of ... gaan, dus die weten misschien ook wel raad. Ik heb niet na gedacht over 2e hands. Zelf val ik nu al onder het maatje meer (nog net) dus zie het allemaal wel. Gaat denk ik wel een ramp met broeken worden. Omdat ik zulke lange benen heb. In de zomer is niet zo erg, want dan kan je 3/4 broek dragen, maar in de winter wil ik geen broek met hoog water zoals ze dat noemen, hahah.

Ik hoor meiden over meegroei bh omdat je borsten in het begin best snel groeien (niet bij iedereen gelijk) en zeker als je klein cupmaatje hebt dan zie je het natuurlijk al sneller. Ik denk dat zwangerschapsbh ook te maken heeft met eventuele borstvoeding, of is een voedingsbh weer anders? Of misschien is het stof gewoon fijner dat het niet zo pijn doet aan je tepels ofzo. Dit zijn mijn gedachten erover. Weet iemand het antwoord?

Nogmaals succes met testen morgen en hou ons op de hoogte hè meis.
Hier ook nog geen rd-tjes te bekennen. Spannend spannend.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan