positiekleding

Misschien is het een hele gekke vraag maar toch stel ik m maar even!

Ik ben 22 jaar, maatje 34 en zwanger.. Ondertussen ben ik 5 Kilo aangekomen en merk ik langzaam dat ik binnenkort mijn eigen broeken enzo niet meer aan kan.
Nou ben ik wezen kijken voor positiekleding maar alles is zo groot en ouderwets!

Ik ben nu bijna 20 weken op weg en heb nog meer een heel klein buikje..

Wie heeft er tips voor mij? of dezelfde ervaring?!

Groetjes,

Annelies

quote: lieszje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 13:42:45'));

Misschien is het een hele gekke vraag maar toch stel ik m maar even!

Ik ben 22 jaar, maatje 34 en zwanger.. Ondertussen ben ik 5 Kilo aangekomen en merk ik langzaam dat ik binnenkort mijn eigen broeken enzo niet meer aan kan.
Nou ben ik wezen kijken voor positiekleding maar alles is zo groot en ouderwets!

Ik ben nu bijna 20 weken op weg en heb nog meer een heel klein buikje..

Wie heeft er tips voor mij? of dezelfde ervaring?!

Groetjes,

Annelies

Onzin zeg! Positiekleding is echt niet meer ouderwets hoor weet niet waar jij hebt gekeken maar ze hebben superleuke moderne dingem echt iets voor jonge moeders dus, nee ze zullen geen disco outfits hebben met een string tot je oksels maar die trek je ook niet meer aan als je zwanger bent haha

5 kilo is nog lekker minimaal :) wees blij haha

Ze hebben alles al vanaf maat 36, maatje 34 is ook wel erg minimaatje!!

Hoi hoi!
Ik heb zelf ook maar een kleine maat, en voor positiebroeken heb ik ook even moeten zoeken. Uiteindelijk ben ik bij de Prénatal en Babyplanet goed geslaagd. Daar hebben ze ook kleinere maten. Wat T-shirts betreft, heb ik enkele 'gewone' T-shirts in een grotere maat gekocht.
Veel succes met het winkelen!
groetjes van Iejoor
24 weken en 5 dagen

ja dat is inderdaad een goede als je vrij petit bent om een normaal t shirt een een grotere maat te kopen, die pas ik helaas niet vanwege mijn lengte (zijn altijd te kort) en omdat ik al 44 had...

Je zou ook 'ns bij H&M kunnen kijken. Daar hebben ze in ieder geval positieshirts vanaf maat S en ze vallen ook best klein. Ook van het merk Queenmum zijn er bijvoorbeeld hele mooie spijkerbroeken vanaf maat 34, hele leuke skinny jeans ook. Het is vaak even zoeken, maar er is genoeg te vinden. Veel succes!

Hoi Annelies,

Je hebt hele leuke moderne positie kleding, vind ik, maar je moet wel even goed zoeken.

Ik ben van mezelf ook vrij slank, mt 36 - 38 en ik ben heel goed geslaagd bij de Prenatal, H & M en miss Etam. En ook nog een normale prijs.
Het klopt wel dat er heel veel grote maten zijn maar wie goed zoekt die vind wat.

Van het merk Noppies heb je ook veel kleine maatjes maar trek je portomennee (hoe schrijf je dat????) dan maar open want daar zijn de kleren erg duur, 80 Euro voor een broek die je maar een korte periode kan dragen,sorry maar dat ga ik er niet aan uit geven.

Ook kan je kijken bij de Wehkamp, Neckermann en Otto.

Succes met zoeken.

Kruimel ( 29.4 wkn )

Hoi,

Ik heb niet zo'n klein maatje als jij, maar er zijn echt wel hele leuke en hippe dingen te koop!

Kijk eens bij Miss Etam (en dat klinkt erg ouderwets, maar ik heb daar toch een hele leuke spijkerbroek gekocht en superleuke truitjes), H&M (ook wat online te zien en te koop bij www.hm.com), Prenatal, Promiss. En ik vind spijkerbroeken nog het moeilijkst, want die moeten gewoon goed zijn,  maar ik heb superleuke gezien bij KidsFactory in Breda (ook in Amsterdam geloof ik). Die zijn wel prijzig, maar dan woon ik ook echt in zo'n broek. En daar hebben ze ook de merken zoals: Noppies, Mamalicious, Queen Mum (kijk  maar bij www.kidsfactory.nl). Verder ook bij Babydump.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan