Positiekleding

Vandaag toch maar gaan shoppen, ook al  vind ik het best vroeg, voor posittiebroeken. Mijn normale broeken zitten echt niet meer lekker, knellen en ook met de knoop los, zit het gewoon niet meer fijn. Deze afgelopen week heeft mijn buik echt een groeispurt gemaakt.
Hebben sommige van jullie ook al zwangerschapsbroeken aan, ik heb ze dan nu gekocht.

Groetjes Alice

Hoi!!!!

Ik heb 2 lekker zittende  hoe noem je dat jogging/trainingsbroeken gekocht waar m'n beginnend buikje overheen komt, zo'n elastische band aan de bovenkant.
Ik wordt helemaal kriegel als m'n buik strak bedekt is. Zomer 2004 was ik voor t eerst zwanger feb'05 m'n oudste van 54kg naar 84kg toen ik net weer op gewicht was werd ik zwanger van de 2de 22kg aangekomen hij is in nov'06 geboren en ik was weer op gewicht en nu ben ik 12wk zwanger maar ben nog geen kilo aangekomen!!! Ik geef niet toe aan vreetbuien want t wordt bijna zomer en dan kan ik niet zoooooveeeel kilo's meesjouwen, m'n conditie is veel slechter nu...
Ik dwaal af.... m'n zwangerschapsbroeken zijn nog te groot... En t is hier echt te warm voor de meeste zwangerschapskleding(winter) die ik al heb.....
t is belangrijk dat je je lekker voelt, dus draag wat lekker zit!!!!!!

groetjes,Priscilla

p.s. Ik heb gisterenavond m'n kledingkast weeeeer opgeruimd, forget about strakke broeken enz....

Hoi Alice,

Troost je je bent niet de enige, ik loop nu al bijna   2 weken in positiebroeken want de gewone pastten echt niet meer. Nu ben ik zwanger van de derde en het schijnt dat die wat sneller naar voren komt, nou het zal zo wezen want ik heb echt al een buik..
Qua kilo's ben ik nog niet echt noemens waardig gegroeid dus dat scheelt dan toch maar weer maar mijn broeken en bh's zijn vervangen nu dus. O ja, ik ben nu 14wk en 4 dg zwanger dus...

Groetjes Minke

Ik ben net zoals Minke zwanger van de 3e en inderdaad, qua kilo's valt het wel mee, alleen die buik...
Vooral 's middags lijk ik wel 5 mnd zwanger...
Heb vorige week dus ook al het een en ander gekocht, leuke skinny jeans van Mama Licious... en een zwart pak voor naar mijn werk...
Ach ja, gelukkig hebben ze wel lekkere hippe dingen, dus hoef niet voor aap te lopen.

Groetjes Kirsten

Ja, ook ik moest eraan geloven hoor!

Twee weken geleden kon ik mijn eigen broeken nog aan, alhoewel bij het zitten er al gauw een knoopje open ging.
Toen heb ik nog even met elastiekjes in mijn knoopsgat gelopen, maar dit was ook niet wat hoor. Afgelopen week heb ik dus toch maar inkopen gedaan.
Een aantal 3/4 broeken (nu nog handig met een laars eronder, in de zomer met een slippertje eronder), wat topjes en een jurk van Noppies.
De laatste twee weken heeft mijn buik echt een groeispurt gemaakt.
In kilo's ben ik 1,5 kilo aangekomen i.v.m. het begin van de zwangerschap.

Je kunt nu al wel goed zien dat ik zwanger ben. Leuk hoor, maar ook nog wel wat vreemd dat mensen het nu ineens aan je kunnen zien. Maar goed, ik vind het ook niet nodig om me te verstoppen in veel te grote truien. Het buikje mag best gezien worden.

Oh ja, ik ben in verwachting van mijn eerste kindje.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Schrik niet, maar ik droeg mijn eerste zwangerschapsbroeken al met bijna 10 weken!! Ik ben nu zwanger van de derde en het gaat echt heel snel. Mijn gewone broeken zaten met 8 weken al niet lekker meer en uiteindelijk vond ik dat ik maar moest aantrekken wat gewoon lekker zit. Ik ben nu 15 weken zwanger en anderen zien ook al duidelijk dat ik zwanger ben, ook al ben ik nog geen kilo aangekomen (en dat te bedenken dat ik de hele dag honger heb en door eet). En dat te bedenken dat ik bij de eerste twee zwangerschappen pas rond 20 weken aan een zwangerschapsbroek toe was.

Ik zou zeggen..trek aan wat lekker zit.

Groetjes Paula

Hoi Paula,

Ik sluit me helemaal bij je aan!
Trek aan wat lekker zit.
Ik heb sinds 11 weken al zwangerschapskleding aan en ben ook zwanger van mijn
derde kindje en het gaat allemaal heel  hard dat groeien.
Ben nu 13 weken en bekende vragen zich af waar dat gaat eindigen ?!

Gr,
Sonja  

Terug
Bovenaan