Positiekleding

Hi,
Ik vind het maar moeilijk om nu al in positiekleding te lopen..Mijn buik begint al aardig te groeien en verbloemen is er niet meer bij..Ik heb een hele stapel leggings gekocht en van de lange tuniek/kortere jurkjes die wat wijder vallen en dat zit helemaal top!..Mijn gewone kleding past niet meer, maar voorlopig zijn die tuniekjes  echt een  uitkomst..Voor mijn werk nog netjes genoeg en comfortabel..

Groetjes,
Melda

Hallo!

ik ben vandaag 15 weken zwanger, en ik loop nu vanaf afgelopen zaterdag fulltime in een positiebroek want het begon te knellen, zelfs met elastiekje zat het te strak!
Maar het zit heerlijk vind ik, en zodra ik thuis ben trek ik mn trainingbroek aan..
kheb 2 broeken gekocht en mn schoonmoeder heetf een broek van mij veranderd in positiebroek!
overal komen lange strakke truien vandaan haha!
dus ik hoef alleen nog maar zomerkleren te kopen!

xx

Ik ben echt blij dat ik ze gekocht heb, vind het heerlijk zitten, ook al zitten ze ook nog wel een beetje ruim, maar dat zit dan toch echt nog lekkerder dan knellende broeken.
En dat ruimzitten wat het dan nu nog een beetje doet, dat gaat vanzelf wel weg, hahaha.

Groetjes Alice

Hallo,
Ik ben inmiddels 12w+2 en heb eergisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht! Wat een verademing zeg!! En helemaal niet zo'n gezapige tent die je best wel veel ziet! Een leuke stretchspijkerbroek van Mamalicious. Ik ben helemaal gelukkig!En ja, vroeg is het wl, maar zo'n buikje hou je niet tegen heh!
Groetjes Jorike

Terug
Bovenaan