Positiekleding

Hoi, voor de basics kan ik de H&M aanraden (kijk voor een impressie op www.hm.com/nl en dan online shop), das ook lekker goedkoop!

Haha, ik ben niet zo'n creabeabijtje, dus kan je helaas niet helpen met kleding vermaken!
Succes!

Hoi Boefje,

ik heb bij de hm.com idd ook al wat basics aangeschaft.
Verder pluk ik overal en nergens wat vandaan, want ik heb niet echt een favo winkel.
Voorheen de Promiss wel, maar die heeft geen positiekleding meer.
Bij de Miss Etam en Prenatal vind ik af en toe iets leuks, maar daar vind ik de kleding over het algemeen te tuttig voor mijn smaak.
En bij de Vero Moda heb ik spul gehaald wat wijd is aan de onderkant. Dat kan (vooral in het begin) best. Een vest die je open draagd bijvoorbeeld is ook erg fijn, maar hoeft geen positie te zijn.

Creatief ben ik niet echt, verder als een haarelastickje in mijn spijkerbroek kom ik niet.

Zaterdag ga ik met vriendinnen shoppen, want mij buik begint nu écht bol te worden!

Groetjes en succes!

Hoi,

Bij de eerste zwangerschap heb ik veel bij H&M gehaald maar vind het niet altijd leuk wat ze verkopen en snel weg.
Nu heb ik een paar leuke dingen gevonden bij Esprit. (kun je on-line bij Esprit of Wehkamp bestellen).
Is wel iets duurder dan H&M.

Groetjes!

Hoi!

Ik heb van t weekend ook de eerste broek en spijkerrokje gehaald...
Hebben hier in de stad een heel leuk winkeltje voor positiekleding!
Heb alles gekocht van het merk mamalicious.. Erg leuk en ook betaalbaar!
Is ook te vinden op internet.

Ik heb veel bij de prenatal gehaald, krijg je vaak ook korting enzo. H&M vind ik soms tegen vallen. Miss Etam is ook leuk. Niet te veel tegelijk kopen is wel makkelijk. Mijn schoonzusje had een rokje waar ze naar een maand ofzo al niet meer inkon. Mag ik nu gebruiken maar is toch zonde.

Gr. Yvonne
(17wk en 5dg)

Als je snel bent kun je nog even kijken op neckermann.com. heeft vandaag nog 20% korting op alle kleding ook op posite kleding. Ze hebben niet zoveel, maar ik heb vandaag nog even snel een badpak (ik ga iedere week met Vera zwemmen en het zal niet lang meer duren voordat mijn badpak niet meer past) en voedingstops besteld. Of het wat is dat weet ik niet, zie ik wel als ik het binnen heb.

groetjes daan

Terug
Bovenaan