Positiekleding

Dag dames,

Ik heb een vraagje over positiekleding: hoe koop je dat? Gewoon je eigen maat?

En met Bh's? ik heb wel iets gelezen over meegroeibh's. Hoe werkt dat? En waar koop je een beetje een gezellige Bh? (dus niet zo'n kale witte of vleeskleurige) of kan je net zo goed een normale Bh kopen maar dan een maatje groter?

Ik heb gewoon een bh gekocht maar dan een maat groter!.. Vind die voedings- en groeibh's ook zo vreselijk onsexy!...
En positiekleding echt je eigen maat bestellen, ik had een broek bij esprit besteld in maat 38 terwijl ik normaal 36 heb.. Dacht dat is lekker een maatje groter maar hij zakt gewoon van mijn kont.
Heb ook een broek van mamalicious en dat is in gewone spijkerbroekmaat, ook hetzelfde als ik anders heb. Hopelijk heb je hier wat aan!
xx Fee

Nog even over Bh's. Inmiddels ben ik er achter dat je voorlopig net zo goed in een normale winkel een bh kan kopen en dan het liefste eentje zonder beugels. Drie weken geleden begreep ik dat echt niet, maar nu moet ik er niet aan denken dat er iets knelt. Normaal heb ik maat 70 D, vrij kleine omvang, dus toen de verkoopster omvang 85 en 90 voorstelde vond ik dat maar raar. Nu wil ik het liefst niets dat knelt!!! sochtends gaat het nog wel, maar in de loop van de dag word ik helemaal gek van die rand! Mn buik is nu zo hoog dat mn maag knel lijkt te zitten, ik heb namelijk vooral last links. Wie herkent dit?
Heeft er iemand nog tips?
En weet iemand nog een leuk adresje/merk waar ze wat grotere bh's zonder beugel verkopen? Ik weet dat Marlies Dekkers ze maakt, maar die zitten (vooral in de zomer) altijd boven je kleding. Kan voor een keer wel leuk zijn, maar niet altijd!
Groetjes Dolly (28 wkn, 4dgn)

Ik heb vandaag toch maar grote zwangerschapsonderbroeken bij de Hema gehaald.
Ze zien eruit als een enorme tent, maar ze zitten zooooo fijn.

Ach, en dat vind ik nu toch het belangrijkste.

Knellende kleding....niet voor mij.

Liefs Manda 26.6

Terug
Bovenaan