positiekleding

Hallo,

Ik heb dit weekend zwangerschapskleding gekocht (ben nu ruim 15 weken). En het zit lekker!!!! Echt een stuk beter dan die broeken die begonnen te knellen.

Zijn jullie al geswitched?

Groetjes,
Gizmo

Hoi Gizmo,

Ik was twee weken geleden al begonnen met andere broeken dragen! Ze zaten niet meer lekker dus....
Ik ben nu ook 15 weken en nu begint het toch aardig te groeien allemaal!

Groetjes,
Daniëlle

hoi gizmo,
ik heb al best een tijdje zwangerschapsbroeken aan, dat zit gewoon veel lekkerder!
ik kan nog wel gewone shirtjes aan, en tuniekjes die meerekken, als het maar lekker zit!
mijn buikje begon al snel te groeien, veel sneler als bij mijn eerste maar logisch want de rek is er natuurlijk al een beetje uit;)

hee, nee hier nog niets
maar ben nog niet eens 13wkn
dus zal nog heeel ffkes duren voordat andere kleding noodzaak wordt, hehe
heb zo links en rechts eens gekeken voor broeken enzo, maar jeetje wat zijn die duur zeg..
waar hebben jullie je kleding gehaald?

@mandy,
bij de h&m heb je goed betaalbare kleding...ik had laatst een broek gevonden van 30 euro voor 20 euro!!!!
de buikwand was wat los, die heeft mijn moeder mooi gemaakt....;)

Ik heb nu mijn positiekleding bij de C&A gekocht, er zat geen H&M in Gouda. Hier vond ik het goed betaalbaar.

Ben trouwens zwanger van de eerste met met 12 weken begon mijn buik te groeien. Nu wordt het echt zichtbaar. Leuk, maar ook wel een beetje spannend hoe alles in je lichaan verandert.

Hoeft niet duur te zijn hoor! Uitverkoop bij Esprit is ook lekker voordelig ;)

Verder idd H&M, C&A, Miss Etam?
Je hoeft er geen 10 jaar mee te doen toch ;)

Draag nu sinds week 12 broeken, zit zoo veel lekkerder!

Terug
Bovenaan