positiekleding

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Haag en katwijk zh heb je een outlet van Miss Etam. Mijn moeder had daar een positiebroek voor mij gekocht voor € 2,50. Gewoon een normale zwarte broek. Het is wel effe zoeken en de ene keer hebben ze meer dan de andere keer.

Simone (april forum)

@gizmo: H&M kan je heel goed via het internet bestellen. Gewoon lekker thuisbezorgd en wat niet past of tegenvalt kan je gewoon zonder gezeur terugsturen. Ik doe het al heel lang via internet (ook de kinderkleding van H&M) omdat ik de winkels vaak zo onoverzichtelijk vind en zo druk meestal. Op het internet kan ik rustig uitzoeken en de maten kloppen bijna altijd, maar zelfs als dat niet zo is kan je het gewoon via de TNT-bezorger ruilen. Dat geef je dan gewoon aan op de retourbon, je levert het in bij het postkantoor (retoursticker is bijgeleverd) en paar weken later heb je de grotere/kleinere maat in huis.

Anne

Ik heb mijn eerste spijkerbroek gekocht op Baby-on-Board.nl, een site behorende bij de winkel mom2be in Zutphen. Je kunt dus ook gewoon bestellen en thuis laten sturen. Verder heb ik al wat leuke jurkjes van de positie afdeling van Miss Etam. Succes!

thnx voor de tips...
internet of gewoon h&m of c&a dus
want ik woon in Limburg en Zutphen, Den Haag en Katwijk enz is wel beetje heel erg ver voor een beetje kleding, hehehe
ontzettend bedankt allemaal!!

Ik heb mijn eerste spijkerbroek gekocht, die ik al echt draag.. heb al echt een buik met bijna 18 weken (morgen :D) gaat snel zeg...

En ik heb een huispak/jokking pak voor positie gekocht. Verder wat via marktplaats nog niet aangehad.

Mamalicious is erg leuk.
Heb al een hoop gekocht (jurkjes, leggings, skinny jeans, spijkkerrokje en een berg truitjes) ook oa noppies.
Kidsfactory in Amsterdam of Breda heeft ook erg leuke dingen.
Esprit soms ook.
Bij de H&M heb ik de spijkerbroek en het spijkerrokje gekocht.

Terug
Bovenaan