positiekleding!

jee zeg, mijn buik heeft volgens mij heel goed onthouden wat ie moet doen bij een zwangerschap! Dik worden! pfff, ben blij dat ik 12 weken geweest ben en iedereen het mag weten, kan ik eindelijk die verhullende kleding in de kast laten hangen!
Volgens mij ben ik nu al dikker dan toen ik 16 weken zwanger was van mijn dochtertje.. Kan wel merken dus dat de rek er nog in zit! haha
Maar ik vind het niet erg hoor! iedereen mag het zien!
binnenkort lekker shoppen, heb wel zin in wat leuke nieuwe dingen om met mijn buikje te pronken!

Hey

ik heb me gister al een grotere winterjas gekocht. Maar positiekleding ik vind ze niet echt mooi.
Maar was alleen bij c&a geweest.
Op moment kan ik gelukkig mijn broeken nog aan en truien. Maar ben nu 11weekjes en me buik begint toch al aardig te komen. Bij ons weet iedereen het al ben ik ook blij om want ben zelf maar smal en je zag het bij mij toch al vrij snel dat ik een buikje begon te krijgen. Maar weet eigenlijk niet waar je echt zwangerschapkleren kunt kopen.
Want ik vind ze best prijzig. Daarna hangen ze toch maar in de kast en doe je ze niet meer aan.
Maar denk toch maar binnekort ook maar eens ga shoppen en zeker lange truien kopen.
Wens jou veel plezier met shoppen..

Groetjess Cindy

Hoi hoi,

Nou heb ik nog me zwangerschapskleren van de vorige keer nog is natuurlijk ook nog niet zolang geleden want de kleine is nu 14 maand haha. Maar het is idd wel prijzig ik ga lekker na de uitverkoop zal wel weer midden december ofzo zijn en dan na prenetal en miss etam ben ik vorige keer ook het meest geslaagd dus.
Nou shopse voor iedereen!!!

xxx

Ik vond de kleren bij C&A ook helemaal niet leuk. Bij H&M hebben ze leukere kleding en is niet zo duur. Verder kun je bij Noppies en bij Prenatal ook kleding kopen, maar dat is over het algemeen wat duurder.
Een adere goedkope oplossing is natuurlijk 2e hands. Andere moeders hebben de kleding ook maar kort aan en willen het soms na hun zwangerschap verkopen. Dan heb je toch de leukere merken, maar voor een klein prijsje. Je kunt bijv op marktplaats kijken of er iemand bij je in de buurt woont die meerdere kledingstukken aanbied. Je kan dan even langsgaan en passen voordat je het meeneemt. Vooral basis dingen zijn op die manier handig om te kopen.

Ik was al wel even aan het rondkijken geweest, maar ik heb nog een platte buik... ik ben nu 9w en 1d, maar er is praktisch niks te zien. Mijn man en ik zien al wel wat verandering, maar als je mij met kleren aan ziet zie je er niks van. Aan de ene kant wel handig, maar ik wil nu best wel een buikje hoor..

Ik ben altijd al erg dun en smal, dus ik dacht dan zul je het wel snel kunnen zien, maar ik moet blijkbaar nog even geduld hebben.

O ja, mijn zusje is in september bevallen en heeft ongeveer dezelfde maat als ik, dus ik kan waarschijnlijk ook wel wat van haar kleren lenen, lekker makkelijk!

veel positiekleding vind ik ook niks hoor. En ik heb nog redelijk wat in de kast hangen, mijn dochter is nu bijna 7 maand, dus zo lang is dat idd nog niet geleden. Maar toch, ik vind het gewoon leuk om weer wat nieuws te kopen!
Ik heb 2 positiespijkerbroeken en een positiespijkerrokje en verder vooral veel rekbare jurkjes en rokjes met een elastieken boord. Dat rekt lekker mee allemaal!

ik heb al vanaf de 7 de week mijn eigen broeken niet meer aan ze passen gewoon weg niet meer ben nu 11 weken dus
ik had nog wat van mijn eerste zwangerschap en nu op marktplaats vind je genoeg leuk spul wat niet duur is en bijna nooit gedragen tenminste daar let ik dan wel op alleen nu voor de lkerst wil ik wel een leuk jurkje of zo hebben dat moet ik nog zoeken
shop ze allemaal

Hallo dames,

Ook ik kan mijn gewone spijkerbroeken etc niet meer aan. Kan nog wel wat oude broeken aan want voordat ik zwanger werd ben ik 35 kilo afgevallen en heb daar nog wat van bewaard dus wie weet.
Ik kan ook mijn baarmoeder al heel goed voelen komt al boven mijn schaambeen uit dus volgens mijn huisarts zou ik er snel een dikke buik krijgen.

Binnenkort ook maar eens wat meer gaan shoppen maar dat komt goed natuurlijk.

Groetjes dipsy

Terug
Bovenaan